![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik weet nu al waarom ik niet op NEE moet stemmen. Waarom moet ik wel op NEE stemmen?!
Met andere woorden: heeft u een concreet programma en zo ja: welk is dat programma?! Ik ben één van de vele proteststemmers en zou graag weten waarom een stem op jullie beter zou zijn dan een stem op Vlaams Belang, Lijst Dedecker of een blanco stem. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet er ook niet op stemmen e
![]() Ik denk niet dat haar programma je van gedachte kan doen veranderen? ![]()
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Een NEE stem is helemaal niet beter dan een stem op VB, Lijst Dedecker of een Blanco stem! Ze is anders. Mensen die achter een van de net opgenoemde partijen staan, moeten zeker niet op NEE stemmen! NEE is er enkel voor die mensen die zich nergens in terugvinden en die ook een proteststem willen uiten. Weliswaar een onpartijdige proteststem, vandaar dat we dus geen partijprogramma hebben. Veel liefs, Tania |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() met andere woorden : jullie hebben geen programma en hebben er niet eens bij stilgestaan wat jullie zouden doen in het onwaarschijnlijke geval dat jullie verkozen worden.
Het systeem is rot, maar als jullie geen alternatief kunnen bieden, zie ik niet in waarom iemand voor NEE zou moeten stemmen. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je met geen enkel programma akkoord bent kan je dan enkel blanco stemmen en wordt er met je mening geen rekening gehouden. Als je op NEE stemt wordt er rekening mee gehouden in die zin dat het toont dat je niet akkoord bent met hoe de zaken nu lopen. In die zin is NEE stemmen volgens mij nuttiger dan blanco stemmen. Laatst gewijzigd door fox : 5 februari 2007 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Wat we zouden doen als we verkozen worden: Overal symbolisch NEE opstemmen (we zouden zowiezo nooit tot de regering behoren en dus geen voorstellen erdoor kunnen laten of tegenhouden). Die NEE stem staat voor de NEE die de ontevreden kiezer uit tov de politiek. Veel liefs, Tania |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mvg
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 februari 2007 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs Rossem en BANAAN waren zinvoller om op te stemmen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Dus hoe minder stemmen Nee behaalt, hoe gelukkiger jullie zijn?
Laatst gewijzigd door Praetorian : 5 februari 2007 om 20:18. |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat: