![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Figureren hier spelletjesfreaks?
Hebben afgekickten hier een thuishaven gevonden? Wat speel je of waar was je vroeger aan verslaafd? Welk game consumeerde een ontzaglijk urenpakket in vrije of zelfs werk of studietijd? Ikzelf was bezeten van een paar primitieve dos-games: Larry Tetris Blockout Commander Keen Dune One Must Fall Wolfenstein Heretic Ik vul de lijst wel aan als er me nog iets te binnen schiet. Nu ben ik enkel bezeten van het forumspel. Heeeeel af en toe het biljartspelletje. ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Vroeger was ik niet echt een spelletjesfreak, maar tegenwoordig wel. Ik heb o.a. deze spelletjes in mijn kast liggen:
- Panzer General I - Panzer General II - Axis & Allies - Age of Empires - Close Combat IV (Battle of the Bulge) - …
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel lang geleden begon het met de zwart-wit tennis spellekes. Op een scherm, een bal en twee streepjes (als tennisrackets).
Later ging het naar de space invaders, I en II. De Space invaders I bleven netjes in rijen, de Space Invaders II konden ook per twee of drie uit de rijen vliegen. Met mijn eerste PC ( begin jaren '90 ) speelde ik dikwijls 'Adventure Games'. Een politieman die wakker werd in een hotel kamer met een kater en zonder papieren, bijvoorbeeld. Later heb ik vanalles meegemaakt, maar nu heb ik alleen nog tijd voor flutspellekes alla Helikopter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het begin herinner ik me nog, van die rpg games zoals Hero Quest en dergelijke waar ge wel veel fantasie voor had "will you enter the door? Type yes or no".
Toen kwam de Gameboy, met uiteraard Tetris en de mariospelletjes. Op Super Nintendo heb ik tien jaar lang Mariokart gespeeld en dat doe ik geregeld nog wel eens ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik speel forum.politics.be
Leuk, interactief, soms wat saai, dikwijls voorspelbaar ![]() ![]() voorts geen games op mijn PC.. het zegt me gewoon niets..
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Medal of honor Allied Assault. Ik speel elke dag
![]() De multiplayer is zalig. Ik speel ook erg vaak Call of Duty. Vroeger was ik een Age of Empires II (kings en conquerors) fanaat. Ik was er erg goed in. serieus. Nu dus mohaa, en ook hier vind ik van mezelf dat ik goed ben. Ik heb ook nog een tijdje Rise of Nations gespeeld, maar dat spel is een gemiste kans. AOE 3 vond ik een flop. Voor de rest heb ik hier een playstation die staat te beschimmelen, en een game-boy die ik amper gebruik.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oude versie van Sim-City speelde ik totdat één of andere klote-natuurramp, die in het echt steeds aan de andere kant van de aardkloot plaatsvindt, mijn prachtland naar de sodeju hielp.
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik (her)speel tegenwoordig Baldur's Gate I. Vroeger een franse versie gekocht, achteraf beklaagt en nu speel ik een Engelse versie. In de Kerstvakantie heb ik Max Payne 2 uitgespeeld.
Top-games in de loop der jaren: Grim Fandango, Max Payne 1, Half-Life en Gabriel Knight III. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vroeger veel Half Life en Opposing Force....en nu eigenlijk niks meer. (computer te snel "vol" met als resultaat véél te traag)
Heeft er iemand misschien een PlayStation? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ow, vergeten... Het laatste spel dat me onverwacht echt kon boeien (ik ben echt geen spellekeszot meer), was Commandos. Heel educatief, nazi's de keel over snijden, vergiftigen, vol lood pompen en zo...
![]()
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yes sir! Right away sir!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Drie woorden:
Populous: The Beginning. Enorm veel tijd in gestoken (verspild?) Ondertussen sta ik wel 30ste op de wereldranglijst 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel een aardbeving. De natuur kan je geen laagbijdegronds opzet verwijten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerste spel dat ik speelde: Moby Dick op de Commodore 64.
Dat was in 88. Topspelen op de Commodore: Winter Games Summer Games II Test Drive GI Joe Run the Gaulet Bubble Bobble Space Taxi Road Runner In de 92 heb ik mij een Sega 16 bit aangeschaft, en naderhand uitgebreid tot de Sega CD. Jaja, Sinds 1993 kon men al spelletjes op cd spelen dankzij Sega. Dat is veel vroeger dan Playstation (die zogezegd revolutionair is). Spellen in mijn bezit van de Sega: Sonic I Sonic II Sonic III Sonic & Knuckels Sonic CD Mortal Kombat II Lemmings (eerste spelleke, de reden dat ik een Sega gekocht heb) Hook Snatcher Dune Sega Classics (cd met 5 spellen: Golden Axe, Streets of Rage, Sinobi, Columns en World champion (autorijden)) en nog een paar afvalligen En momenteel speel ik op mijn pc'tje. Laatste topspel: GTA Vice City Andere topspellen: GTA III Operation Flashpiont Red Alert GTA (I) Caesar III Carmageddon Commandos |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yeaaah: Caesar II
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazz Jackrabbit (verschillende versies)
Mijn geheugen klaart op. Zou ik toch een spelletjesfreak geweest zijn ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die meer willen weten over de Sega 16-bit (genesis):
http://www.classicgaming.com/museum/genesis/ |
![]() |
![]() |