![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Terwijl het Nederlandse volk zich met iedere verkiezingen een rat voor
de ogen laat draaien, kiezen ze toch telkens weer voor de criminelen die het land weggeven aan de mohamedanen. Laten de Nederlanders zich echt onder de voet lopen door de baardmannen, of zal het gezapige volk het gewoon over zich heen laten komen? "Als ik niet tegensputter, doen ze me niets..." dat is de denkwijze van de Nederlander? |
|
|
#2 |
|
|
"Kenau Simonsdochter Hasselaer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Terwijl het Nederlandse volk zich met iedere verkiezingen een rat voor de > ogen laat draaien, kiezen ze toch telkens weer voor de criminelen die het > land weggeven aan de mohamedanen. Ik zie meer dat ze het and weggeven aan het groot kapitaal. Nu kan het zijn dat het groot kapitaal mohamedanen zijn? > Laten de Nederlanders zich echt onder de voet lopen door de baardmannen, > of zal het gezapige volk het gewoon over zich heen laten komen? Vreemde 'of' want er staat eigenlijk hetzelfde. > "Als ik niet tegensputter, doen ze me niets..." dat is de denkwijze van de > Nederlander? Ja, dat is inderdaad de instelling van velen. |
|
|
#3 |
|
|
Kenau Simonsdochter Hasselaer wrote:
> "Als ik niet tegensputter, doen ze me niets..." dat is de denkwijze hey, dat dachten de Joden ook ins 40-45! Und kuck mal, alles ist gud abgelaufen mit dem Juden, sie bezissen ganz Antwerpen und Amsterdam Aussenveldert ! |