![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() PvdA, GL en D66 vallen Wilders lastig met dat zijn vrouw, die van Hongaarse
afkomst is, EVENTUEEL twee nationaliteiten zou hebben. Daarbij mag je aannemen dat ze moedwillig negeren dat de vrouw van Wilders geen minister of staatssecretaris of zelfs maar parlementslid is. Maar wat nog huichelachtiger doordat ze Wilders inconsequentie verwijten, verlangen ze impliciet dat Wilders zijn vrouw dwingt om afstand te doen van haar EVENTUELE Hongaarse nationaliteit. Zou hij dat echter doen komen ze natuurlijk weer met verwijten dat Wilders een achterlijke potentaat is die middeleeuwse opvattingen heeft over de relaties tussen mannen en vrouwen. Ik tekent het karakter van Wilders dat hij op de pesterij tav van zijn echtgenote niet wil ingaan terwijl ik vermoed dat hij dat makkelijk zou kunnen doordat zijn vrouw waarschijnlijk GEEN dubbele nationaliteit heeft. En.....wat een geluk, dat er tenminste nog één echte linkse partij is. En die de PvdA tot splinterpartij zal vermorzelen. |
![]() |
#2 |
|
![]() On Tue, 20 Mar 2007 13:26:46 +0100, "steppenwolf" <[email protected]> wrote:
>PvdA, GL en D66 vallen Wilders lastig met dat zijn vrouw, die van Hongaarse >afkomst is, EVENTUEEL twee nationaliteiten zou hebben. Nou en? Laat het maar bekend worden, er zijn deze mogelijkheden: a. Ze heeft er maar -1-, zetels voor Wilders, afgang voor betrokken partijen, en dus slechte vertegenwoordiging van de achterban van die partijen b. ze heeft er 2, en als men dat veroordeelt, hoeft zijn vrouw alleen maar voltijds NLse te worden, maar..... die 2 kamerleden dus ook ! ![]() Hoe meer ze wilders pesten, des te meer zetels zal hij halen..... |
![]() |
#3 |
|
![]() "steppenwolf" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > PvdA, GL en D66 vallen Wilders lastig met dat zijn vrouw, die van > Hongaarse afkomst is, EVENTUEEL twee nationaliteiten zou hebben. > > Daarbij mag je aannemen dat ze moedwillig negeren dat de vrouw van Wilders > geen minister of staatssecretaris of zelfs maar parlementslid is. > > Maar wat nog huichelachtiger doordat ze Wilders inconsequentie verwijten, > verlangen ze impliciet dat Wilders zijn vrouw dwingt om afstand te doen > van haar EVENTUELE Hongaarse nationaliteit. > Zou hij dat echter doen komen ze natuurlijk weer met verwijten dat Wilders > een achterlijke potentaat is die middeleeuwse opvattingen heeft over de > relaties tussen mannen en vrouwen. > Ik tekent het karakter van Wilders dat hij op de pesterij tav van zijn > echtgenote niet wil ingaan terwijl ik vermoed dat hij dat makkelijk zou > kunnen doordat zijn vrouw waarschijnlijk GEEN dubbele nationaliteit heeft. > En.....wat een geluk, dat er tenminste nog één echte linkse partij is. En > die de PvdA tot splinterpartij zal vermorzelen. > > zembla is al aan het monteren in de trant van hirshi-ali/verdonk. |
![]() |
#4 |
|
![]() FNn wrote: > b. ze heeft er 2, en als men dat veroordeelt, Niet zij, maar hij (GW) heeft die mening. > hoeft zijn vrouw alleen maar voltijds NLse te worden, Dat kan ze doen ja. > maar..... die 2 kamerleden dus ook ! ![]() Omdat één iemand dat doet, zal eerst de wet veranderd moeten worden. Dat hoeven ze niet, volgens de huidige wetgeving. > > Hoe meer ze wilders pesten, des te meer zetels zal hij halen..... Ik ga nu even naar bed, maak je me waker als GW, onze prumjé is geworden. |
![]() |
#5 |
|
![]() On Tue, 20 Mar 2007 14:26:42 +0100, Gekleurde Medelander ®
<water@pijp> wrote: >> >> Hoe meer ze wilders pesten, des te meer zetels zal hij halen..... > >Ik ga nu even naar bed, maak je me waker als GW, onze prumjé is geworden. Die dag komt nooit hoop ik. Voorlopig is hij het wel, media-technisch bezien, kwa oppositie leider. |