![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik ken de details niet, en dus (ook) een navraag hier.
Ik meende te hebben begrepen dat personen met een 2e verblijf, uitzinnige taxen moeten betalen op de factuur elektriciteit. Maar wat bedoelt men met '2e verblijf'? - woning - kantoor - opslagplaats - evenementen - fabriek - winkel - ... Wat met verhuurders van bovenstaande (bij leegstand)? noot Als dit een woonst is, veronderstel ik dat de eigenaar meestal een natuurlijke persoon is. Als dit voor zakelijke doeleinde is, veronderstel ik de eigenaar meestal een bedrijf is. waarbij natuurlijke persoon is niet een bedrijf .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Tweede verblijven zijn landhuizen, bungalows, appartementen, weekendhuisjes, optrekjes en alle andere vaste woongelegenheden, met inbegrip van de met chalets gelijkgestelde caravans, die al of niet ingeschreven zijn in de kadastrale legger."
Bron
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 26 augustus 2024 om 11:08. |
![]() |
![]() |