![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gevoel van veiligheid is terug
donderdag 06 augustus 2009 Dit jaar is het rustig in het recreatiedomein De Warande in Wetteren. Dat zegt Germain Vercruyssen, zonechef van de lokale politiezone vandaag in De Standaard. Controles, agenten die undercover op de ligweide in zwembroek opereren en de bewakingscamera’s die beelden doorsturen naar het politiekantoor hebben de amokmakers die de afgelopen jaren heibel kwamen maken afgeschrikt. Meestal ging het om allochtone jongeren. Het gevoel van veiligheid komt stilaan terug zegt het personeel. Er komen weer meer families naar het zwembad en er zijn opvallend minder migranten dan op andere jaren. Bron: http://www.grootwetteren.be/website/ Ik ga solliciteren voor een job bij de flikken! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() toch normaal dat ze dat doen?
alst aalst carnaval is, verkleden ze zich ook. Dat is een deel van de job.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zo'n recreatiedomein is echt een oord van ontspanning de laatste jaren!
Eerst word je lastig gevallen door jongeren die meestal migranten worden genoemd. Ze eisen bepaalde delen van het domein voor zich op en als je je daar niet naar voegt, heb je als brave, modale burger een probleem. Aangezien het echt de spuigaten uitliep heeft de overheid paal en perk willen stellen aan de overlast. De oplossing is: bewakingsagenten op het domein, agenten met honden enz... Zoiets als dit: Lijkt me echt ontspannend zo een recreatiedomein! Ga eens een namiddagje gezellig naar de Warande.... Overigens ik heb besloten om vanaf dit jaar niet meer op reis te gaan naar Marokko of Turkije. Waarom zou ik 1000 € of meer spenderen aan een reis als je het hier in eigen land vindt? De place to be is recreatiedomein Puyenbroeck in Wachtebeke! Je waant je in Turkije of Marokko. Niet alleen het huidige goede weer geeft me dit gevoel... er zijn nog andere factoren... |
![]() |
![]() |