![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik werf aan: helpers. Mijn profiel. Neem gerust een kijkje. Schrijf je in als je het heel interessant vindt. Of stuur me een pm als je hier niet veel tijd wilt in steken, maar mijzelf toch een bescheidn stapje verder wilt helpen. Bedankt alvast. ![]() [Al hoort deze topic wellicht bij Koetjes en Kalfjes] Laatst gewijzigd door Nick_ : 12 april 2007 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Kende de site al een tijdje maar heb me nu toch uit verveling ingeschreven, maar het zal zeker niet tegen houden me er minder passioneel mee bezig te houden!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 13 april 2007 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Damn, er zitten daar kerels die al bijna vierhonderdduizend briefkes hebben ingetikt.
![]() |
#6 |
|
![]() Eigenlijk is het toch verschrikkelijk simpel om vals te spelen met dat spel...
Je vraagt een vriend jou briefjes na enkele weken te hebben gevonden aan de andere kant van de wereld, hij moet het briefje niet eens hebben want je schrijft gewoon de codes op! Je kan natuurlijk maar een hit per vriend gebruiken want anders wordt het wel duidelijk...Fake accounts in internet cafés maken en je eigen berichten zogezegd aan de andere kant van de wereld terugvinden. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het zit echt heel puik in elkaar, en supergoed georganiseerd op dat vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarde van de ingegeven biljetten : 243 550 €
jawaddendadde, heeft u een dochter ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik verontschuldig me voor mijn mening indien ze kwetsend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Mijn nieuwjaarscadeau van m'n grootmoeder is net opgedoken.
![]() |
![]() |
![]() |