![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Daarnet was ik toch wel verbaasd toen ik naar het nieuws van de NOS keek. Men zei dat het Vlaams belang er niet meer aan te pas kwam en dat de andere partijen nu geleerd hebben om het vreemdelingenprobleem op te lossen, of zoiets. De andere partijen doen het Vlaams blok na, zeiden ze. Ik dacht nochtans dat uitgerekend vandaag de anti-discriminatiewet van kracht werd. Ik stel dus voor die journalisten eens hun huiswerk maken en eens komen praten met Vlaamse werkgevers en verhuurders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
journalisten, (reporters) die hun huiswerk maken? Dat kan niet, daar de meeste journalisten 'repeaters' zijn! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Misschien haakt men in op het (ook) Nederlandse gegeven dat alle partijen niet meer zo PoCo praten, gevaren en misstanden toenemend bij de naam durven te noemen. In Nederland stellen de meeste partijen inmiddels punten waar Fortuyn indertijd op werd aangevallen.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik gok dat het gaat over de CD&V die ferm verrechtst is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja daar moet ik ook nog de bewijzen voor zien , ze kunnen misschien al eens beginnen met van die snel belg wet een heel traag belg wet met terugwerkende kracht te maken, en dan kunnen we nog nekeer klappen over het rechtszijn van CDenV |
![]() |
![]() |