Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2007, 20:29   #1
Stefanie
Minister-President

Standaard Nos

Daarnet was ik toch wel verbaasd toen ik naar het nieuws van de NOS keek. Men zei dat het Vlaams belang er niet meer aan te pas kwam en dat de andere partijen nu geleerd hebben om het vreemdelingenprobleem op te lossen, of zoiets. De andere partijen doen het Vlaams blok na, zeiden ze. Ik dacht nochtans dat uitgerekend vandaag de anti-discriminatiewet van kracht werd. Ik stel dus voor die journalisten eens hun huiswerk maken en eens komen praten met Vlaamse werkgevers en verhuurders.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2007, 20:33   #2
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Daarnet was ik toch wel verbaasd toen ik naar het nieuws van de NOS keek. Men zei dat het Vlaams belang er niet meer aan te pas kwam en dat de andere partijen nu geleerd hebben om het vreemdelingenprobleem op te lossen, of zoiets. De andere partijen doen het Vlaams blok na, zeiden ze. Ik dacht nochtans dat uitgerekend vandaag de anti-discriminatiewet van kracht werd. Ik stel dus voor die journalisten eens hun huiswerk maken en eens komen praten met Vlaamse werkgevers en verhuurders.

journalisten, (reporters) die hun huiswerk maken?
Dat kan niet, daar de meeste journalisten 'repeaters' zijn!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2007, 22:14   #3
Wase wolf
Burger

Wase wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of eens een bezoekje brengen aan het immer tollerante Lokeren. (zeer sarcastisch bedoelt)
Wase wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 00:11   #4
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Main stream media ... maken geen gebruik van (echte) jounalisten die op zoek gaan ... Main stream media debiteert wat ze moeten debiteren en herhaalt wat ze moeten herhalen ... ook de NOS
Oud 10 juni 2007, 07:14   #5
willem1940NLD

Standaard

Misschien haakt men in op het (ook) Nederlandse gegeven dat alle partijen niet meer zo PoCo praten, gevaren en misstanden toenemend bij de naam durven te noemen. In Nederland stellen de meeste partijen inmiddels punten waar Fortuyn indertijd op werd aangevallen.
Oud 12 juni 2007, 21:58   #6
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Misschien haakt men in op het (ook) Nederlandse gegeven dat alle partijen niet meer zo PoCo praten, gevaren en misstanden toenemend bij de naam durven te noemen. In Nederland stellen de meeste partijen inmiddels punten waar Fortuyn indertijd op werd aangevallen.
Diene snel-Belgwet is nog altijd van kracht. Er is de anti-discriminatie-wet... Ge zult maar werkgever of verhuurder zijn. Nen verhuurder mag zijn eigendom nu niet meer verhuren aan wie hij wil.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 10:35   #7
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Ik gok dat het gaat over de CD&V die ferm verrechtst is.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 14:56   #8
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Ik gok dat het gaat over de CD&V die ferm verrechtst is.
De CD&V verrechtst?!?

IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 15:14   #9
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Diene snel-Belgwet is nog altijd van kracht. Er is de anti-discriminatie-wet... Ge zult maar werkgever of verhuurder zijn. Nen verhuurder mag zijn eigendom nu niet meer verhuren aan wie hij wil.
Oud 13 juni 2007, 15:22   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
De CD&V verrechtst?!?

Ja daar moet ik ook nog de bewijzen voor zien , ze kunnen misschien al eens beginnen met van die snel belg wet een heel traag belg wet met terugwerkende kracht te maken, en dan kunnen we nog nekeer klappen over het rechtszijn van CDenV
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be