![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik schrijf dit bericht na lang nadenken en overwegen
![]() Ik ga niet uitgebreid neertikken waarover het gaat maar via de volgende website http://www.everyoneweb.com/redcampinghaerendijcke/ kan je wel vinden wat ik bedoel onder verstuurde brieven en dit zowel op site als bijhorend forum. Mijn besluit staat vast de partij die minst bekend is krijgt mijn stem en ik denk van vele mensen. Ik had wel wat meerr verwacht als steun. Waar zijn wij als de gewone burgers niet meer worden gehoord mee bezig . Dus stem niet meer voor traditionele partijen ze houden met ons ook geen rekening zelfs Vlaams belang niet. Link hiernaar staat ook op forum site camping haerendycke Laatst gewijzigd door hmattheus : 15 mei 2007 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ach ja, t'is tragisch.
Maar de gewone man zal nu altijd moeten wijken voor de grote projecten. In Brussel denken ze dat die grond veel beter af is met wat groen op voor toeristen aan te trekken en enkele vogelhakkers (windmolens). Typisch paars. Liberalistische expansiedrang met een salon-ecologisch kantje. Jan de werkman moet maar zorgen dat em weg is, of ze fikken de camping met inwoner en al op.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem dus niet.
Kerel heeft grond. Kerel verkoopt grond. Een paar mensen moeten hun vakantiehuisje verplaatsen. Nee, geen probleem imo; |
![]() |
![]() |