![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van wie van de twee was het ei?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1 Voorbeeld gebruiken en daar conclusies aan verbinden kan natuurlijk niet en dat is precies wat u hier doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Vroeger zou het in een freakshow op een kermis tentoongesteld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat homo's een verborgen borstklier hebben in hun keel waar ze melk produceren.....?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Wat men al niet kan leren uit 1 voorbeeld he Raf...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Misschien hadden die twee roze flamingo's wel eerst de ouders van dat nest weggejaagd om dan het ei te adopteren....
Echt een goed voorbeeld om na te volgen...of om conclusies uit te halen he....
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat maakte de leiding van een Britse natuurpark bij Bristol maandag bekend.
Als je dieren uit hun natuurlijke omgeving wegplukt en op een hoopje laat leven krijg je inderdaad on-natuurlijke toestanden. Zie de gefrustreerde half- gekke beren, tijgers, olifanten, apen die repetitief gedrag vertonen. Dierenparken zijn meestal die naam niet waardig en een dagelijkse horrorshow voor diegene die er gedwongen verblijven waardoor ze de meest bizarre gedragingen gaan vertonen die je "in de natuur" nooit tegenkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Als ze allemaal homo's worden zal het snel gedaan zijn met de flamingo, niets natuurlijks aan dus.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 mei 2007 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Wel één verschil hé, raf.
Die 2 flamingos organiseerden niet elke week een bare-back partie met andere homoseksuele flamingos. Waren dit mensen, dan had één van de twee zeker al wel aids ![]()
![]() |
#11 |
|
![]() "Natuur geeft goede voorbeeld"
Wat is er natuurlijk aan opgesloten vogels ?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() idd, zoals van die tijgers of andere dieren die gestoort rondlopen en constant naar links en rechts schudden omdat hun kooi veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein is.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Maar tot dan is het een noodzakelijk kwaad dat die dieren hun leven moeten slijten in permanente opsluiting. Waar die beesten zo gefrustreerd zijn dat ze hun eigen pels tot bloedens toe afkrabben en zichzelf verwonden, niet willen voortplanten, niet willen eten, pathalogisch in een kringetje rondlopen, tot homoseksualiteit overgaan, enzoverder... Enkel een diabolische geest durft hiermee pronken alszou een dierentuin-leven natuurlijk zijn voor haar gevangenen.
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Elk zijn ding maar 'k hoef niet van alles op de hoogte te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden die enkel mogen bestaan om bepaalde soorten te beschermen of te kweken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als diernvriend heb ik soms de gedachten dat men beter zeldzame tijgers ed helpt om uit te sterven zodat één de dieren nooit meer afgeslacht kunnen worden en dus niet meer kunnen afzien en degene die ze wilden voor hun pels of wat dan ook het ook nooit meer kunnen krijgen. Zelfde met walvissen. Als ze allemaal weg zijn zullen de chinezen er niet meer op jagen, daar staan ze dan met hun zalfjes ed. Ik hoop zelfs dat het nooit zover zal komen, dat het overleven van dieren niet meer nodig is. Tzal heel snel gedaan zijn dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Zeg Raf, moest je alle homofoben hier nu echt nog eens de kans geven om hun walgelijke praat hier te komen verkopen?
Homoseksualiteit IS natuurlijk, daarover bestaat al lang geen discussie meer. Sommigen zullen dat nooit willen aanvaarden, maar er zijn nu eenmaal altijd mensen die blind zijn voor eenvoudige feiten. Voor degenen die denken dat het over uitzonderingen gaat of over abnormaal gedrag als gevolg van gevangenschap, stel ik voor dat ze zich eerst eens degelijk informeren. Alvast enkele tips: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 24 mei 2007 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ik zou sommigen hier het boek van Bruce Bagemihl, PhD. Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity, toch maar eens aanraden.
oeps, Edina is mij voor.
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 24 mei 2007 om 11:15. |
![]() |
![]() |