![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 4 charged in plot to blow up NYC airport
NEW YORK - Federal authorities said a plot by a suspected Muslim terrorist cell to blow up John F. Kennedy International Airport, its fuel tanks and a jet fuel artery could have caused "unthinkable" devastation. http://news.yahoo.com/s/ap/20070603/...terrorism_plot __________________________________________________ _______ Het wordt leuk in de wereld, met die religion of Peace. Nu heeft ook Zuid Amerika zijn deurtje via Trinidad naar een nieuwe wereld vol van Allah. Ik krijg plots een aanval van Diepe Vrede! [One of the suspects, Russell Defreitas, a U.S. citizen native to Guyana and former JFK air cargo employee, said the airport named for the slain president was targeted because it is a symbol that would put "the whole country in mourning."] ... [Two other men, Abdul Kadir of Guyana and Kareem Ibrahim of Trinidad, were in custody in Trinidad. A fourth man, Abdel Nur of Guyana, was still being sought in Trinidad.] ... [Isha Kadir, the Guyanese suspect's wife, said her husband flew from Guyana to Trinidad on Thursday. She said he was arrested Friday as he was boarding a flight from Trinidad to Venezuela, where he planned to pick up a travel visa to attend an Islamic religious conference in Iran.] Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 juni 2007 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Doom is coming! Be afraid! Only your government can protect you!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Aantal terroristische aanslagen tegen landen die dat niet doen, die zich niet bezighouden met oorlog in Irak maar het politie-agent spelen voor de hele wereld aan anderen overlaten en nochtans niet islamitisch zijn: laag. Hoeveel keer is het Atomium al opgeblazen door moslimstrijders? Hoeveel vliegtuigen van SN Brussels Airlines heeft men al doen crashen op grote Belgische kantoorgebouwen? Hoeveel Brusselse of Antwerpse metro's zijn al opgeblazen door terroristen? Hoeveel bomaanslagen heeft de NMBS al moeten verwerken? Het moet zijn dat de moslims in hun Anti-Westerse Jihad 'n beetje de meest non-interventionistische landen vergeten aan te vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
jaja, geef maar toe.
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel aanslagen zijn er reeds gepleegd in het Midden Oosten zelf tegen "westerse" doelwitten in het algemeen? Ik zie in dit nieuwsbericht eerder weer een strategische scaremonger, enkel en alleen met de bedoeling de "westerse" bevolking schrik aan te jagen en naar de overheid te jagen, smekend om nieuwe Patriot Acts. Dat acht ik waarschijnlijker dan een effectief complot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons eventjes vaststellen dat de veiligheidsdiensten dat zaakje opgekuist hebben,niet met "homeland security" gezever,en niet gevolgd door een paniekerig stilleggen van het vliegverkeer over ganse werelddelen,maar met ouderwets-degelijke observatie van een als potentieel gevaarlijk beoordeelde doelgroep,gevolgd door een infiltratie!
Ziezo,de FBI heeft ondertussen dus de beschikking over agenten die rustig kunnen doorgaan voor kandidaat-moslim-extremisten,net zoals ze indertijd de Chinese Triades,de Italiaanse maffia,de Caraibische en Columbiaanse drugscartels van binnenuit opgevreten hebben.... Ouderwets,non-high-tech,HUMINT-gebaseerd politiewerk,Precies zoals de "G-men" van de jaren 30 en 40 vorige eeuw het ook deden. Precies het soort werk waarvan ik vermoed dat de meeste Europese-,Noord-Afrikaanse- en de Turkse veiligheidsdiensten het ook presteren,iedere dag opnieuw.... Laatst gewijzigd door kelt : 3 juni 2007 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Nu moest die aanslag eens gelukt zijn... met duizenden slachtoffers tot gevolg...
![]() Ik zie ze hier al posten... De exodussen en de pindanoten van deze wereld... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ze kunnen zeggen wat ze willen, ik geloof er geen bal van. De war on terror moet toch een beetje geloofwaardig blijven en af en toe zenden ze eens zo'n bericht de wereld in.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik vraag... Hij draait...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Aanslag wordt verijdeld => vals bericht om mensen bang te maken
Aanslag lukt => inside job
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Aanslag wordt verijdeld => mensen worden terug herinnert aan de dreiging en de war on terror => angst
Aanslag lukt => mensen worden getraumatiseerd en hebben nog meer angst => ideale pretext voor de heersende klasse om hun eigen oplossingen door te drukken.
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() FAmilielid van een de plotters voor het JFK vliegveld op te blazen zegt dat haar vader erin geluisd is. Ze werden bezocht door personen die hun wilden meesleuren in activiteiten waar ze niets van wisten. Ze geeft zelf als uitleg eraan dat ze denkt dat de republikeinen zo aan de macht willen blijven.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw gezeur over al die complotten werkt vemoeiend. Laatst gewijzigd door Antoon : 8 juni 2007 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik zeg gewoon de feiten hierboven.
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Feit is dat Exodus een artikel plaatste naar een nieuwsartikel (nota bene geen Alex Jones deze keer..). Feit is dat de dochter van één van de beschuldigden in hun onschuld gelooft. Feit is dat ze dat op een persvergadering meedeelt. Nergens claimt Exodus de bewering van die dochter als zijnde een onomstootbaar feit. Got it? ![]() |
|
![]() |
![]() |