Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2007, 13:20   #1
janisgroot
Vreemdeling

janisgroot's schermafbeelding

Standaard Hoe ver ist nu al gekomen?

tzijn weer bijna kiezingen en tis weer veel show en gelul op den tv van de tradietionele partijen. Dan moeten die showkoppen weer allemaal op den tv komen, maar als ge nu denkt dat die in werkelijkheid iets voor de gewone man willen doen, vergeet het dan maar. Veel zullen weer pijnzen, weer zone zagevent, maar als ge al 30 jaar in zo'n wakkadakka buurt woont weette wel waarover ik het hem. Alleen het vlaams belang heeft blijkbaar begrip voor mensen die alsmaar meer en meer bezet worden in hun eigen buurt waar ze al generaties lank gewoont hemme. Waarom kunne die linkse gasten da nu eens nie zien? Allemaal met hun kop zitten ze in een putteken, maar als Gore Al nekeer trekt aan zijn bel, dan springen ze wel. kWeet tis nie voor mee te lachen niemeer die miserie, maar ik kan het toch nie laten.
janisgroot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 13:23   #2
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

8o
Oud 1 juni 2007, 13:25   #3
Blackwidow
Schepen

Standaard

1 keer is duidelijk genoeg hoor
http://forum.politics.be/showthread.php?t=90464
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 13:44   #4
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik ruik een nep account...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 juni 2007 om 13:45.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 16:35   #5
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Er bestaat een internet-term hiervoor: spam
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 18:23   #6
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janisgroot Bekijk bericht
tzijn weer bijna kiezingen en tis weer veel show en gelul op den tv van de tradietionele partijen. Dan moeten die showkoppen weer allemaal op den tv komen, maar als ge nu denkt dat die in werkelijkheid iets voor de gewone man willen doen, vergeet het dan maar. Veel zullen weer pijnzen, weer zone zagevent, maar als ge al 30 jaar in zo'n wakkadakka buurt woont weette wel waarover ik het hem. Alleen het vlaams belang heeft blijkbaar begrip voor mensen die alsmaar meer en meer bezet worden in hun eigen buurt waar ze al generaties lank gewoont hemme. Waarom kunne die linkse gasten da nu eens nie zien? Allemaal met hun kop zitten ze in een putteken, maar als Gore Al nekeer trekt aan zijn bel, dan springen ze wel. kWeet tis nie voor mee te lachen niemeer die miserie, maar ik kan het toch nie laten.
Yeah right, open uw ogen. Het VB trekt zich geene zak van u aan! Denkt ge nu echt dat het VB uw persoonlijke problemen kan oplossen? Het enige waar het VB goed in is is in mensen slecht maken. Er is maar één partij die net voor de verkiezingen rellen willen uitlokken om postjes te kunnen verdelen achteraf en zoiets noem jij een partij die aan u denkt? Stel dat het echt tot een rel was gekomen en heel antwerpen in brand had gestaan? Wat o wat waart gij of ook iemand daar mee geholpen?

Als er één partij is die totaal niet aan u denkt is het nu net wel het vlaams belang!
Oud 6 juni 2007, 08:31   #7
janisgroot
Vreemdeling

janisgroot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Yeah right, open uw ogen. Het VB trekt zich geene zak van u aan! Denkt ge nu echt dat het VB uw persoonlijke problemen kan oplossen? Het enige waar het VB goed in is is in mensen slecht maken. Er is maar één partij die net voor de verkiezingen rellen willen uitlokken om postjes te kunnen verdelen achteraf en zoiets noem jij een partij die aan u denkt? Stel dat het echt tot een rel was gekomen en heel antwerpen in brand had gestaan? Wat o wat waart gij of ook iemand daar mee geholpen?

Als er één partij is die totaal niet aan u denkt is het nu net wel het vlaams belang!
Gij zijt daar allemaal zo zeker van, maar hebt ge al eens ooit met ne man die in Vlaams Belang zit gebabbelt? Die luisteren tenminste naar wat ge te zeggen hebt, niet zoals die dikkenekke sjoemelaars met hun pollen in vanalle kaskes.
janisgroot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 08:32   #8
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janisgroot Bekijk bericht
Ik ben hier stukken beter in.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:18   #9
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik ben hier stukken beter in.
in kotsen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 09:33   #10
Trapper
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
in kotsen ?
ik denk het ook
Trapper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be