![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) Alsof er iemand daarvan onder de indruk zou moeten zijn. Het 'land in het gedrang' omdat de 30.000 intellectueel incapabele en/of taalluie franstaligen die in de VLAAMSE RAND wonen gepikeerd gaan zijn bij een eenzijdige splitsing met gewone meerderheid in het parlement. Daar tegenover staan minstens 2 mio Vlamingen die bijzonder happy gaan zijn. Wat gaat Mangain met zijn 30.000 kornuiten doen? De oorlog verklaren? Hun stormpje gaat wel liggen. Hopelijk laten de Vlaamse parlementsleden zich niet intimideren door Mangain's gebral. 2) Zou Mangain nu nog niet doorhebben dat er geen gemeenschappelijke toekomstvisie meer is. Beetje traag van begrip die kerel. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin ergens wel respect te hebben voor de man. Als België vroeg of laat barst zal dat mede aan hem te danken zijn.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Maingain verkiest ook 2/3 meerderheid zodat er een staatshervorming kan komen om Brussel uit te breiden
![]() Hopelijk voeren ze hem nog vaak op op de Vlaamse zenders, die creëert telkens nieuwe separatisten. |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, Mangain is wel de beste medestander die we hebben. Pas op zegt hij of het land zou wel eens kunnen stoppen. Wat voor wereldvreemde man moet dat wel zijn als hij Vlaanderen bedreigt met het eind van Belgie?
In Antwerpen zeggen we dan: onnozel manneke! |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die jongen maakt toch gewoon een heldere analyse?
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() De Walen moeten toch eens dringend gaan nadenken en realiseren dat iedere "non" de Vlamingen hardnekkiger maakt . Blijkbaar kennen ze de Vlaamse identiteit niet ( wat begrijpbaar is in teken van het verleden).
Nochtans spreken reeds veel Walen van een moeilijke volgende 20 jaar, maar zo kunnen ze uit een dal komen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Het gaat hier wel over Vlaanderen en Wallonië. Ik hoor de partis francophones en Maingain alleen maar leureren over Brussel en de VLAAMSE RAND en BHV. Waar blijft de Waal ??? Welk voordeel haalt Waal Modaal uit de voorstellen en de houding van de franstalige partijen ???
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... Laatst gewijzigd door Alvader : 25 augustus 2007 om 23:59. |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() "Maingain panikeert" ... deed hij ooit anders?
#9 |
Banneling
|
![]() ergens heb ik wel respect voor die vent.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Als ik een Franstalige politicus was zou ik mijn zegeningen tellen en eens een keer niet gaan dwarsliggen als daardoor je suikeroompje je weleens zou kunnen laten barsten. Dan kunnen haatzaaiende geschriften ook geen uitkomst meer bieden.
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, neen stropdragerke, voor Vlaanderen geen juk meer, we weten immers waartoe zoiets leidt. Ga maar voor een ander hol keffen,...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou als vlaamse onderhandelaars alvast een exclusieve stellen rond Maingain.
Hij heeft vertrouwelijke informatie gelekt en heeft veel te veel commentaar geleverd aan de poorten van hertoginnendal. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() ik vond zijne parlé op de vrt enkele dagen terug (spijtiggenoeg) redelijk deftig. Ik kreeg al bijna compasse met hem. Als ik me inleef in de modale nonchalante vlaming tenminste
![]() |
![]() |