![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() 1. Biologisch-evolutionaire:
Omdat andere diertjes dat ook doen. Die doen wel ook geregeld aan incest, maar dat kunnen we ze vergeven, uit solidariteit. 1. Sentimenteel-humanitaire. Het is algemeen geweten hoe proper en schattig homojongetjes zijn, en dat lesbiennes veel betere moeders zijn dan de gewone. 3. Ideologische. Iedereen mag doen wat hij ook wil zolang het met wederzijdse toestemming gebeurt. Als iemand opgegeten wil worden, dan moet hij dat vooral doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf me verwonderen dat er hier zoveel draden zijn over homo's.
Voorts zie ik maar één reden om een homo te aksepteren: hij/zij is een mens. Een mede-mens.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij hebben de meeste fervente homohaters het idee dat ze elk moment genomen kunnen worden door een Hell's Angel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wauw, regenboog heeft net alle redenen om homo's te accepteren met zijn briljante logica ontkracht. Nu kan ik niet anders dan mijn honkbalknuppel halen om een paar homo's in elkaar te rammen. Voorwaar een nieuwe, grootse denker op het forum. En eloquent. Welkom op het forum, regenboog.
Sommige mensen beheersen de kunst van het zichzelf te kakken zetten dermate dat externe hulp eigenlijk overbodig is. NEXT! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is echter niet omdat je parfum en make up gebruikt dat je het recht hebt om geaccepteerd te worden. Het lijkt mij eerder dat wezens die chemisch vergif op hun gezicht smeren om er mooier uit te zien, het recht hebben om verstoten te worden. Citaat:
Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 1 augustus 2009 om 19:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze aub geen kindjes opvoeden. Bergrip 'nakomelingen' zou nogal misplaatst zijn. Over de duurzaamheid van de relatie niet gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() NOG een reden:
Meer homo's? Meer chicks voor de losers die anders blijven hangen... Al een chance dat die tapetjes van mannen houden, of we liepen nu allemaal met sakosjkes rond if you see what i mean.. Homohaat? Bwa, zolang ze in mekaars bruine zitten in hun eigen slaapkamer, niet promiscue zijn, wat kunt ge daartegen hebben? Veel van die ventjes dat daar zo tegen fulmineren zijn vaak zelf heel onzekere mietjes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig dat alle hetero-relaties zo duurzaam zijn. Stel je eens voor dat die arme kindjes zouden moeten opgevoed worden door gescheiden ouders of - oh gruwel - door nieuw samengestelde gezinnen... Ondenkbaar, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 augustus 2009 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... maar waarom outen homo's zich met een avatar met een blote kont ? Individuele vrijheid ? akkoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken anders een, 1,85 tegen de 90kg iemand die zijn vak goed kent, toch is het er een.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Over homo's valt er helemaal niks te 'accepteren'. Sommige mannen vallen op mannen. Aangezien werkelijk niemand daar aantoonbaar last van heeft of nadeel van ondervindt is het woord 'accepteren' hier totaal misplaatst. Alsof we hen (die lieve mede-mensen) gunnen dat ze op mannen verliefd worden! Onzin, natuurlijk.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Los daarvan zou ik je graag eens zien onderbouwen dat anale seks "de norm" is bij homoseksuelen. |
|
![]() |
![]() |