![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() "De Russische maffia is erin geslaagd op grote schaal Belgische bankrekeningen te plunderen. Dat schrijven De Tijd en L'Echo zaterdag. De criminele organisatie heeft de systemen voor internetbankieren van drie banken gekraakt. Daar zitten zelfs twee hoogbeveiligde grootbanken bij."
Ja Ja. Toch straf van die Russen dat ze daarbij nog "hoogbeveiligde" banken uitkiezen om te kraken. En welke die banken zijn, dat meent de paternalistische gazettenmaffia te moeten verzwijgen aan het klootjesvolk. Ge weet nooit wat dat volk gaat doen als ge ze correct informeert. Laatst gewijzigd door Huylebeke : 6 oktober 2007 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind het nogal een eigenaardig verhaal. Zou wel eens een stadslegende kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hopelijk worden daar geen enorme verliezen (Amerikaanse woonkredieten) mee weggemoffeld...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 6 oktober 2007 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...asp?Id=3259487 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Ai slecht nieuws voor banken en voor veel mensen die hun zuur verdiende centjes kwijt zijn.
Denk dat de pers nogal heel omzichtig omgaat met de informatie om geen paniek te veroorzaken. Maar we zullen in de loop van de dag wel gaan vernemen welk banken dat het zijn en over welke bedragen dat het gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Alles is te kraken maar toch, van Fortis zie ik het toch niet dierect gebeuren dat ze die kraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nuttige informatie over banken die gekraakt zijn, ho maar. Als gij ne gazet leest, is dat om U te informeren, of om U gerust te stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het dat wat gij zegt? De overheid en de gazetten moeten het klotjesvolk beschermen tegen zichzelf, en waar nodig zaken verzwijgen? En mogen ze dan ook liegen van U, als "men" daar baat bij heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk hoor meer informatie is zeker gewenst want het maakt mensen ongerust. Ik ben in ieder geval al eens gaan zien of dat er geen geld van mijn rekening is geschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben leek op dat gebied. Alleen kan ik me wel voorstellen dat het moeilijker is om 3 codes te kraken dan één. Als ik maffia was en via online rekeningen wil plunderen dan zou ik toch de gemakkelijkste banken nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb ik ook op de radio gehoord deze morgen, maar nergens is iets te vinden over welke banken het gaat...
Bij dexia werken ze ook met een extra beveiliging, zelfs met zo'n bakje thuis, maar euhmm, over de veiligheid van altijd te discussiëren ![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar staat er trouwens dat de rekeningen van de klanten geraakt zijn? Hun eigen rekeningen misschien... ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat ze de namen van de banken niet vrijgeven , nu is er teveel ruimte voor speculatie ...
Vragen die ze ook mogen beantwoorden zijn : -Wie is er geld kwijt ??? De bank , of de mensen die er een rekening hebben ... - Ligt het aan het online bankieren ??? Zijn er via die weg rekeningen en codes vrijgekomen ??? - En de hoofdvraag blijft , welke banken , en welke rekeningen ...