![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of kom ik uit aliënland?
Saskia weetikveel heeft blijkbaar een volledig boek geschreven over vrouwenborsten. En wat lees ik nu in GVA: Citaat:
Waar haalt Reussens deze gloednieuwe inzichten? En is er nog iemand die BETAALT voor zo'n boekje ? (wel grote mediacampagne zie ik, niet enkel kranten, doch ik hoorde haar ook al op de radio). Zijn er nog mensen die onder het mom van "informatie" een bloteborstenboek onder de kerstboom willen? Iemand die mij een boekje over mijn eigen boezem wil geven, waarin dan staat dat IK niet doorheb dat mijn boezemmaten veranderen, vliegt met zijn klikken en klakken én boekje regelrecht terug naar waar hij het gehaald heeft hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat zou zeker met deze insteek, bijzonder zonde zijn. ik denk niet dat jij tot een aparte species behoort, en er zullen ongetwijfeld nog mensen zijn die zo'n blotenborstenboek onder de kerstboom willen. Maar ik had toch begrepen dat het niet een Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() er is hier al ergens een tetten-draad zenne...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() nou ja, veel extra info ga ik je niet meedelen. Maar vermits ikzelf tot de doelgroep behoor die in de loop der jaren van een "A" naar een "D" is geëvolueerd, voel ik me weldegelijk aangesproken als zo'n stukske bloteborstenboekenschrijfster me dan onder de neus wil duwen dat IK dat niet in de gaten had!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite zou dit een heel leuke seriële fotosessie kunnen geweest zijn... alleen: ik ben er iets te laat mee begonnen, en een jaar of tien geleden ook weer drastisch mee gestopt....
![]() Ik moet je dus teleurstellen. Als het je enig soelaas kan brengen: ooit "begon" ik met iets gelijkaardigs als jouw avatar! Alhoewel ik nochtans bemerk dat uw avatar zich ook al van de anti-zwaartekracht truukjes moet voorzien (gaan j�*ren mee trouwens : 1 armpje omhoog, 2 armpjes omhoog, 1 armpje omhoog en schoudertjes achteruit, 2 armpjes omhoog en twee schoudertjes achteruit etc... later volgen de "lig"-posities, gaat ook jaren mee)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 december 2007 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() hier ook iemand die geëvolueerd is... Niet zo fel als jij, tenzij je van het prille begin meetelt natuurlijk ![]() ![]() vroeger moet ik zeggen dat ik wel vaak de verkeerde keuze had... Gierige moeder die BH's op de groei kocht of vond dat 4 borsten ook wel in waren ![]() Maar sinds ik zelf mijn bh's koop zijn het de juiste maten... Enkel na mijn zwangerschap wou ik soms uit pure koppigheid nog in die C cup geraken... ![]() Nu hoop ik dat ik na deze zwangerschap niet van D naar E overschakel ![]() IVM die fotosessies, ik weet dat er zo eens een bestand de ronde heeft gedaan rond Britney... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hola mijn avatar, truukjes ... jouw avatar staat daar wel met je beide armen omhoog hé, kijk uit wat je zegt dus ![]() ik durf je toch nog eens voor te stellen om enig vergelijkend (al dan niet persoonlijk) visueel materiaal beschikbaar te stellen hoor ik zou daar zelfs voor durven stemmen Anna +1 ![]() maar je hoeft natuurlijk niet te wachten tot er 50 forummers smekend gestemd hebben ![]() alhoewel, ik weet niet of dit een goed idee is, er is zo al eens een forumlid vermist geraakt na zulke stemming , daar zou ik bij jou precies zonde van maken ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kenzo voeg de daad eens bij het woord, laat eens zien waarover we klappen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BigF +2
![]()
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kweet nie just over wa het gaat maar toch:
vlijmscherp +3
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wees gerustgesteld, het was in haar periode voor Federline...
![]() ![]() nu die van mij zijn nu niet om aan te zien ![]() ![]() hou het maar bij die in je avatar, veel schooner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid