![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau, Antwerpen en Dordrecht hebben we een stevige basis gelegd met de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie. Het is nu zaak uit te bouwen en tijd voor een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst
Locatie Rotterdam. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 14u00 Inloop 14u30 Bijeenkomst en kennismaking 15u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(9: 5 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Bovenbuur (N) Derk de Tweede (N) Dimitri (N) Djimi (Z) Hertog van Gelre (N) Kortaf (Z) Robert T (Z) Spliff (Z) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. Volg deze draad voor regelmatige updates. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Verslag derde bijeenkomst in Dordrecht
Op 22 september kwam de Baarle-groep voor het eerst na de zomer weer bijeen in Dordrecht. Deze plaats bleek voor iedereen goed bereikbaar te zijn, zodat we hier weleens vaker zullen vergaderen. Café de Knol was gastvrij en het bovenzaaltje zeer toereikend om vrijuit en ongestoord te kunnen vergaderen. Een kort verslag: Baarle-werkgroep Vlaams-Nederlandse ontmoetingsgroep Verslag ontmoeting 22 september 2007, Dordrecht [openbare versie] Aanwezig: 9 personen 1. Vastlegging Volgende bijeenkomst De volgende bijeenkomst gaat door op zondag 25 november om 14u. in Rotterdam. Agenda: stand van zaken vrije tribune website visietekst economie visietekst cultuur 2. Website Er zal een website worden gemaakt. Schema en domeinnaam worden besproken. 3. Onderlinge communicatie Er worden directere middelen van onderlinge communicatie besproken 4. Vrije tribune / Opinie Er zullen vanuit de werkgroep opiniërende en voorlichtende stukken aan de media worden aangeboden. Timing, verspreiding en wijze van aanleveren worden besproken. 5. Werkgroepen 1. Werkgroep grensblokkages Voortgang binnen de werkgroep grensblokkages wordt besproken. 2. Werkgroep cultuur Voortgang binnen de werkgroep cultuur wordt besproken. 3. Werkgroep economie Voortgang binnen de werkgroep economie wordt besproken. De vergadering verliep voorspoedig en na afloop hebben we met de meesten kunnen genieten van Spaanse delicatessen, sommige konden op de markt hun slag slaan voor wat betreft proviand en leesvoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn jullie een soort van volksbeweging ofzo?
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() We proberen in ieder geval wel een volksbeweging op gang/een volk in beweging te brengen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 september 2007 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ok agenda nemen en noteren, Dordrecht is me op een of andere manier gewoon ontgaan, ik zal wat meer op internet moeten vertoeven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Leuk! ik heb het als Hollander in Vlaamse werkomgevingen in Brussel niet altijd gemakkelijk gehad wat betreft de integratie, dus ik wens jullie alle succes!
Ben het zelf flink zat geworden om door collegae voor 'Raarrrr' en 'Hollandse Kaas' en 'Pindakaas harstikke leuk, seg' te worden toegeroepen dag in dag uit. Hou me op de hoogte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag komen, maar het is moeilijk om nu al te zeggen of ik aanwezig kan zijn. Zoals geweten steun ik wel.
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunnen we er niet toch weer een zaterdag nl. é' november van maken - kan ik gelijk naar de open deurdag van de UEA in de voormiddag gaan.
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Stef Leeuwenhart : 31 oktober 2007 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En ik steun u allen in gedachten, ik woon namelijk veel te ver weg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Normaal moet het lukken.
Het onevenwicht tussen Noord en Zuid groeit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Tijd voor een update:
Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau, Antwerpen en Dordrecht hebben we een stevige basis gelegd met de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie. Het is nu zaak uit te bouwen en tijd voor een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst Locatie Rotterdam. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 14u00 Inloop 14u30 Bijeenkomst en kennismaking 15u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(11: 7 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Bovenbuur (N) Burry (Z) Derk de Tweede (N) Dimitri (N) Djimi (Z) Hertog van Gelre (N) Kortaf (Z) Robert T (Z) Spliff (Z) Stef Leeuwenhart(Z) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. Volg deze draad voor regelmatige updates. |
![]() |
![]() |