![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Beste mensen ik heb een probleem;Mischien kan iemand mij helpen
Het zit zo.Sommige mails die ik doorstuur met foto;ontvangen ze zonder foto,alleen een kader met een vierkantje met rood teken,dat niet opent als je er op klikt. Bij voorbaat dank,
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stuur je die foto's als bijlage?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Nee.Als pagina per e-mail verzenden
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() X1 Dossier :: Index
Deze site kan schade toebrengen aan uw computer. Wanneer je toch op de link klikt krijg je alsnog een waarschuwing van Google met een link naar de site StopBadware.org. Op deze site kun je terugzien welke schadelijke elementen er aangetroffen zijn op de betreffende website en hoe men zich er tegen kan beschermen. StopBadware.org is een non-profit anti-spyware groep welke in samenwerking met Sun Microsystems en Lenovo is opgericht. Het project wordt geleid het "Harvard Law Berkman Center for Internet and Society" en "Oxford University's Internet Institute". Het doel van deze groep is zoveel mogelijk van deze schadelijke sites (badware) van het internet afkrijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Laat ze eens rechts op dat vierkantje klikken en dan de eigenschappen/properties van dat ding doorgeven, ik bedoel de bestandsnaam.
Vergelijk die eens met wat je gestuurd hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Dit komt doordat opdat er in de computer van de persoon die het ontvangt geen Java geïnstalleert is of slecht werkt. Hij moet eens googlen naar java en de instrukties daar lezen.
PS men stuurt geen foto's in plain text maar als bijlage |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kan je een printscreen doen?
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb er ook al problemen mee ondervonden, maar de prentjes komen wel goed door. Trouwens Java om afbeeldingen te bekijken? Ik zie het verband niet direct, of het moesten van die bewegende beeldekens zijn met een hoop rekenwerk achter?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er absoluut niks van maar blokkeert Windows standard niet ongeveer alles wat maar eventueel gevaarlijk zou kunnen zijn?
Ik zou denken dat de ontvanger zijne pc een beetje te paranoide staat tov plaatjes in emails.
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan moet je ook geen Internet Explorer gebruiken. Firefox is een beter alternatief!
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opsturen met de post?
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de laatste dagen gemiddeld vijf pogingen nodig om mijn PC op te starten. Ik denk dat het RAM-geheugen naar de zak is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik weet dat er allerlei plug-ins bestaan voor Firefox maar moet je die nu echt allemaal manueel gaan installeren?! Zo omslachtig seg! BV bankzaken via Firefox gaat al niet, teveel Java, allé bij mij toch hé. In Explorer heb ik daar geen problemen mee hoor, enkel al die veiligheden die je allemaal moet terugschroeven om alles te kunnen zien en de constante vragen naar bevestiging van je acties zijn er wat teveel aan. Laatst gewijzigd door Ovidius : 5 december 2007 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Terug on-topic: Is dat probleem nu opgelost prutske?
Laatst gewijzigd door Ovidius : 5 december 2007 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Netbanking werkt bij mij zonder problemen. Je moet gewoon de juiste (trouwens ook de enige echte) Java-versie installeren, nl. die van Sun Microsystems. Laatst gewijzigd door Djiezes : 5 december 2007 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
²
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Weet je wat? Ik zal mijn versie er eens volledig afgooien en een 'clean install' doen. Ik ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |