Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 augustus 2015, 12:36   #1
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard Francken: OCMW's krijgen gemiddeld €3500/maand om een gezin asielzuigers op te vangen

Uit het VTM-journaal van 13.00u geplukt.

€40 per volwassene per dag = €1200 per maand!

Verder meldde hij ook nog zonder blikken of blozen dat al verschillende OCMW's hem zelf contacteerden om meer asielzoekers op te vangen ... Hoe zou dat verdomme toch komen!

Voor het overige gooit men 120.000 legale werklozen zomaar van de bijstand en zou men tienduizenden zieke werkkrachten als slaven gaan inzetten in 'beschutte werkplaatsen' om simpelweg hun uitkering te kunnen behouden. Hoeveel van die sukkelaars zouden goverdomme aan €880 per maand komen als dop of inkomensvervangende tegemoetkoming, rekening houdende met 22 werkdagen per maand?

Dit is wraakroepend en crimineel!
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 12:39   #2
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Dit is wraakroepend en crimineel!
Uw stem aan het VeeBee gaat dat allemaal veranderen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 12:45   #3
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Uit het VTM-journaal van 13.00u geplukt.

€40 per volwassene per dag = €1200 per maand!

Verder meldde hij ook nog zonder blikken of blozen dat al verschillende OCMW's hem zelf contacteerden om meer asielzoekers op te vangen ... Hoe zou dat verdomme toch komen!

Voor het overige gooit men 120.000 legale werklozen zomaar van de bijstand en zou men tienduizenden zieke werkkrachten als slaven gaan inzetten in 'beschutte werkplaatsen' om simpelweg hun uitkering te kunnen behouden. Hoeveel van die sukkelaars zouden goverdomme aan €880 per maand komen als dop of inkomensvervangende tegemoetkoming, rekening houdende met 22 werkdagen per maand?

Dit is wraakroepend en crimineel!
Bij mijn moeder heeft het OCMW ooit het "bakhuis" willen huren om dat vol te stompen met asielzoekers.
Dat komt omdat er aan asielzoekers verdiend wordt.
Daarom krijgt asielzoeker Mo een woonst van het OCMW en Jan die in de miserie zit niet.

Laatst gewijzigd door Pericles : 20 augustus 2015 om 13:01.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 12:45   #4
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Uw stem aan het VeeBee gaat dat allemaal veranderen.
Wat mijn stem hiermee te maken heeft, mag je mij dan wel eens uitleggen.
Overigens heb ik blanco gestemd bij de laatste verkiezingen, maar dat geheel terzijde.

Wat uw onvoorwaardelijke steun en stem voor de N-VA hebben bewerkstelligd, dat is wel heel andere koek!
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 12:47   #5
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Bij mijn moeder heeft het OCMW ooit het "bakhuis" willen huren om dat vol te stompen met asielzoekers.
Dat komt omdat er aan asielzoekers verdient wordt.
Daarom krijgt asielzoeker Mo een woonst van het OCMW en Jan die in de miserie zit niet.
Die bedragen zijn gewoon ridicuul! €3500 dat verdient een IT-er met 8 jaar ervaring en een waslijst aan competenties nog maar net.

Zijn ze nu zo onnozel in de politiek of willen die ons echt allemaal kapot?
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 12:50   #6
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Niet content, reclameer dan maar op het syndicaat
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:06   #7
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Niet content, reclameer dan maar op het syndicaat
Hopelijk is dit een twijfelachtige vorm van ironie, want anders ben je gewoon met je eigen slavernij aan het lachen ... Besef je dat?
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:11   #8
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Hopelijk is dit een twijfelachtige vorm van ironie, want anders ben je gewoon met je eigen slavernij aan het lachen ... Besef je dat?
Zei Dewever niet dat mensen die hier altijd hebben bijgedragen, doch weinig verdienen, voorrang moeten krijgen op asielzoekers bij de toewijzing van sociale woningen ?
Maar dat was voor de verkiezingen hé.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:11   #9
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Hopelijk is dit een twijfelachtige vorm van ironie, want anders ben je gewoon met je eigen slavernij aan het lachen ... Besef je dat?
Neen ik lach u vierkant uit.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:18   #10
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen ik lach u vierkant uit.
Ruzie in het Vlaams nationalistische huishouden !
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:19   #11
Black Seven
Burger
 
Geregistreerd: 14 oktober 2012
Berichten: 166
Standaard

Deze regering is volksverrraad pur sang, enkele maanden geleden waren mijn vrienden die NVA stemden nog euforisch omdat Francken 8 asielzoekers terug op het vliegtuig zette richting thuisland.
Die 8 wegen echt wel op de tienduizenden nieuwkomers die ons land gaan ´´verrijken´´, weer een reden om het eigen volk langer te laten werken en de (echte) invaliden met hun kloten eraf te smijten of minder te geven. Alles ten gunste van het immigratiebeleid.
Black Seven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:20   #12
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ruzie in het Vlaams nationalistische huishouden !
Ik lach ook alle linkiewinkies uit zoals u die staan te janken over Asielzoekers.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:22   #13
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Seven Bekijk bericht
Deze regering is volksverrraad pur sang, enkele maanden geleden waren mijn vrienden die NVA stemden nog euforisch omdat Francken 8 asielzoekers terug op het vliegtuig zette richting thuisland.
Die 8 wegen echt wel op de tienduizenden nieuwkomers die ons land gaan ´´verrijken´´, weer een reden om het eigen volk langer te laten werken en de (echte) invaliden met hun kloten eraf te smijten of minder te geven. Alles ten gunste van het immigratiebeleid.

Niet content, reclameer dan maar op het syndicaat
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:22   #14
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ikdenk dat Francken heel erg spijt heeft van wat hij daar openbaar heeft gemaakt. Of zou hij dit met opzet gedaan hebben om de mensen wakker te schudden?
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:23   #15
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen ik lach u vierkant uit.
Hopelijk verdien je dan geruim €7000 per maand, want anders ben je echt van lotje getikt! Laat ons wel wezen: €7000 die er €14000 hadden kunnen zijn! Ben je profvoetballer of Dexiakaderlid?
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:23   #16
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Niet content, reclameer dan maar op het syndicaat
Of nog beter:
NVA
Koningstraat 47 bus 6
1000 Brussel
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:25   #17
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Hopelijk verdien je dan geruim €7000 per maand, want anders ben je echt van lotje getikt! Laat ons wel wezen: €7000 die er €14000 hadden kunnen zijn! Ben je profvoetballer of Dexiakaderlid?
Ik verdien genoeg, en dat maakt mij rijker dan al degenen die vele malen meer verdienen, maar nooit genoeg hebben en daarom maar afgeven op asielzoekers.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:27   #18
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ikdenk dat Francken heel erg spijt heeft van wat hij daar openbaar heeft gemaakt. Of zou hij dit met opzet gedaan hebben om de mensen wakker te schudden?
Moesten we dat eens weten ... En zou dit knechtenvolkje dan nog genoeg hebben gehad van de culturele genocide en slavernij?
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:30   #19
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ik verdien genoeg, en dat maakt mij rijker dan al degenen die vele malen meer verdienen, maar nooit genoeg hebben en daarom maar afgeven op asielzoekers.
Je bent dus echt van lotje getikt ... Als morgen iemand je hele garage komt leegmaken, ga je dan ook zeggen: tast maar toe! Ik ben rijker dan degenen die vele malen meer verdienen! Mijn spullen zijn de uwe!

Je bent solidair met buitenlands gespuis zonder meerwaarde en waarvan we niet eens weten aan welke oorlogsmisdaden ze zich hebben schuldig gemaakt, of het ex-criminelen zijn, of pure klaplopers en krapuul dat men ginder zelfs niet meer wil ... maar niet met je eigen volk dat werkloos of doodziek is geworden?

Je bent compleet gestoord.

Laatst gewijzigd door Stormram : 20 augustus 2015 om 13:34.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 13:33   #20
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

België is net zoals andere staten die de conventie van Genève onderschreven verplicht asielzoekers, vluchtelingen, staatlozen, ontheemden, ... op te vangen.
Die opvang behelst minimum een slaapplaats, een wasplaats en voeding. Itt vroeger geeft men deze mensen geen financiële middelen meer.

Probleem is dat er bij asielzoekers geen middelentoets gebeurd. Bovendien kan niemand bewijzen waar hij of zij vandaan komt.
En als er aan de andere kant van je land (vele malen groter dan België) of bij de buurlanden wapens kletteren en je weet dat je naar Canada kan verhuizen en daar 4x krijgt van wat je door hard werken in eigen land verdiend plus gratis woonst plus medische zorg en een veel hogere levensstandaard. Blijf je dan daar?
We moeten ook eens in eigen boezem kijken.

Probleem is die enorme aantrekkingskracht die ons beleid uitvoert op mensen uit arme landen. Ik vraag me bovendien af of je het verschil "in uw land viel een bom dus jij bent een vluchteling en hebt een win-for-live, gratis veel betere woning dan in je thuisland en inkomen incluis plus alle faciliteiten", "in uw land viel geen bom (maar je woonde misschien vlak over de grens korterbij de inslag dan uw mede-asielzoekers uit hetzelfde land) dus jij bent geen vluchteling".

Er zou wat meer transparantie mogen zijn over toelatingscriteria en of er controle is.
Zover ik weet word er enkel "diepgaand geïnterviewd". Papieren hebben ze niet bij dus men kan alles zeggen. Iedereen kan beweren dat hij door iemand gevolgd wordt wegens de verkeerde overtuiging, homo is, ... En ook als je een ziekte hebt die in herkomstland niet behandeld kan worden krijg je een win for live. Is dat logisch?
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be