Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 januari 2005, 11:16   #1
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard Meisje om niks mishandeld in Osdorp

Een 15-jarig meisje is zaterdagavond rond 21.30 uur bij Studio West in de Meervaart in Osdorp ernstig mishandeld door een groepje Marokkaanse knapen.
De jongens waren vanwege verschillende opstootjes op het feest eruit gezet. Het meisje wilde buiten een sigaret roken toen ze om niets in het gezicht werd gespuwd. Een brandende sigaret werd in haar gezicht uitgedrukt en ze werd met een bierflesje geslagen.
Haar ouders zagen haar terug in het ziekenhuis "met boventanden in de onderlip en ondertanden bovenin. Je schrikt je dood", zei haar moeder in het AT5 Nieuws.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4111

je hoef maar door de grote steden te lopen en je ziet ze al met de honderden, de kut marokaantjes met hun nike of andere sportschoentjes, hun bloempot kapsel en leren jasje met bont kraag al dealend en gamalalaa lopen ze door de stad en verzieken ze alles

het is gewoon een ziekte, een virus
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 12:12   #2
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

die kut marokaantjes zijn wel een verrijking van onze samenleving vind je niet, leve de multicultuur
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 12:51   #3
rodeo
Gouverneur
 
rodeo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

enneuh...

door wie werd Mijnerd Tjoelken weer doodgeschopt? Door allochtonen?
rodeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 12:55   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
enneuh...

door wie werd Mijnerd Tjoelken weer doodgeschopt? Door allochtonen?
Nee door autochtonen. Ik herinner het me omdat er naar aanleiding van dit feit een stille mars werd gehouden door de Nederlanders tegen het "zinloos geweld". Wekenlang werd op TV uitgebreid verslag gedaan, iedereen was zwaar onder de indruk.

Bovenstaand verhaal van dat meisjes is ondertussen een fait divers, waar liefst niet al te veel aandacht aan moet besteed worden, wegens het oneigenlijk vormen van vooroordelen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:03   #5
rodeo
Gouverneur
 
rodeo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Nee door autochtonen. Ik herinner het me omdat er naar aanleiding van dit feit een stille mars werd gehouden door de Nederlanders tegen het "zinloos geweld". Wekenlang werd op TV uitgebreid verslag gedaan, iedereen was zwaar onder de indruk.

Bovenstaand verhaal van dat meisjes is ondertussen een fait divers, waar liefst niet al te veel aandacht aan moet besteed worden, wegens het oneigenlijk vormen van vooroordelen.
Ik weet het niet, maar misschien wordt er meer aandacht aan besteed omdat die gast toen werd doodgeschopt....
rodeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:07   #6
Belgijka
Vreemdeling
 
Belgijka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2005
Locatie: Antwerpen
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
Een 15-jarig meisje is zaterdagavond rond 21.30 uur bij Studio West in de Meervaart in Osdorp ernstig mishandeld door een groepje Marokkaanse knapen.
De jongens waren vanwege verschillende opstootjes op het feest eruit gezet. Het meisje wilde buiten een sigaret roken toen ze om niets in het gezicht werd gespuwd. Een brandende sigaret werd in haar gezicht uitgedrukt en ze werd met een bierflesje geslagen.
Haar ouders zagen haar terug in het ziekenhuis "met boventanden in de onderlip en ondertanden bovenin. Je schrikt je dood", zei haar moeder in het AT5 Nieuws.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4111

je hoef maar door de grote steden te lopen en je ziet ze al met de honderden, de kut marokaantjes met hun nike of andere sportschoentjes, hun bloempot kapsel en leren jasje met bont kraag al dealend en gamalalaa lopen ze door de stad en verzieken ze alles

het is gewoon een ziekte, een virus
Ten eerste is het MaroKKaan met 2 k's dus zoals MaroKKo
ten tweede zijn het niet alleen de Marokkanen die zulk gedrag vertonen, tussen elk volk zitten er goede en slechte. Ik heb jaren in een stad gewoond waar bijna geen allochtonen zaten en er was nog altijd sprake van zulke toestanden (zoals een meisje dat buitenkwam op een fuif, meegesleurd werd, aan een boom werd vastgebonden, verminkt en verkracht werd door.....ja autochtonen KUTBELGEN die onze maatschappij verzieken!volgens jouw redenering )
__________________
[font=Comic Sans MS][size=4][size=3]My ne [/size][size=3]klanjaemsja nikomu, okromya Gosudarja[/size] [/size][/font]
Belgijka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:14   #7
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Er zou een stadsvlucht ontstaan zijn van allochtonen (ook marokkanen) vanwege de onveiligheid.

De ouders beschouwen alles wat buiten de deur gebeurt als een zaak van de politie, maar ik lees op het bijhorende forum dat politie zelfs gebeld wordt als 2 broers ruzie hebben thuis. Er moet dringend een heropvoeding komen van zowel ouders als kinderen. Politie kan bij het oppakken van jong krapuul de ouders verwittigen dat zij volgende keer delen in de straf, en de volgende keer is het zover.

Laatst gewijzigd door VlaamseBelg : 11 januari 2005 om 13:15.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:34   #8
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
het niet alleen de Marokkanen die zulk gedrag vertonen, tussen elk volk zitten er goede en slechte.
nee maar wel VOORAL marokkanen
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 16:36   #9
Koning Pinteman
Lokaal Raadslid
 
Koning Pinteman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 398
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
nee maar wel VOORAL marokkanen
Men moet dit nuanceren. De marrokaanse bevolking in West-Europa bestaat vooral uit berbers. "Echte" marrokanen zijn over het algemeen erg beleefde, gastvrije en open mensen, terwijl de meeste problemen die zich hier voordoen, vooral om berbers gaan.
__________________
O Land van roem en rouwe, van liefde en lijdensnood, Gij wordt weer vrij en groot. Wij zweren, houwe trouwe, U Vlaanderen, tot in den dood.

Koning Pinteman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 16:44   #10
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
Ten eerste is het MaroKKaan met 2 k's dus zoals MaroKKo
ten tweede zijn het niet alleen de Marokkanen die zulk gedrag vertonen, tussen elk volk zitten er goede en slechte. Ik heb jaren in een stad gewoond waar bijna geen allochtonen zaten en er was nog altijd sprake van zulke toestanden (zoals een meisje dat buitenkwam op een fuif, meegesleurd werd, aan een boom werd vastgebonden, verminkt en verkracht werd door.....ja autochtonen KUTBELGEN die onze maatschappij verzieken!volgens jouw redenering )
in verhouding veroorzaken hun meer criminaliteit

als minderheid veroorzaken ze de merendeel van de criminaliteit
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 16:45   #11
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koning Pinteman
Men moet dit nuanceren. De marrokaanse bevolking in West-Europa bestaat vooral uit berbers. "Echte" marrokanen zijn over het algemeen erg beleefde, gastvrije en open mensen, terwijl de meeste problemen die zich hier voordoen, vooral om berbers gaan.
oke, geen kut marokkanen dan maar kut berbers



hier zijn je grote vriendjes, ga ze maar knuffelen
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720

Laatst gewijzigd door Morghodius : 11 januari 2005 om 16:54.
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 18:18   #12
Whitestorm
Banneling
 
 
Whitestorm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
Ik weet het niet, maar misschien wordt er meer aandacht aan besteed omdat die gast toen werd doodgeschopt....
De weduwe van Patrick Mombaerts wacht nog steeds op een 'mars tegen zinloos geweld' vanuit allochtone hoek. 8)
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 18:20   #13
Whitestorm
Banneling
 
 
Whitestorm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 138
Standaard

Het kan hun gewoon geen reet schelen als weer eens een autochtoon het slachtoffer wordt van islamitisch racisme, dat is de realiteit!

Leuke mensen toch?
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 19:52   #14
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
je hoef maar door de grote steden te lopen en je ziet ze al met de honderden, de kut marokaantjes met hun nike of andere sportschoentjes, hun bloempot kapsel en leren jasje met bont kraag al dealend en gamalalaa lopen ze door de stad en verzieken ze alles

het is gewoon een ziekte, een virus
Een meisje mishandeld door een groepje Marokkanen. Uiteraard verschrikkelijk, dient zwaar gestraft te worden. Eveneens van toepassing mocht de mishandeling zijn uitgevoerd door een driedubbelgestreepte eskimo van mexicaanse afkomst.

Je hebt iets tegen Nike sportschoenen? Je kunt die honderden dealende Marokkanen altijd vragen of ze een ander schoeisel kunnen aantrekken (houten klompen misschien, kun je ze van ver horen aankomen)

Je hebt iets tegen een bloempotkapsel? Je kunt ze misschien vragen om hun haar te laten groeien zodat je ze vervolgens kunt bestempelen als langharig werkschuw tuig.

Je hebt iets tegen lederen kledij? Je bent eerder een liefhebber van katoen?

Proficiat, je bent zopas doorgestoten naar de top 5 van de meest belachelijke topics. Al ooit eens gehoord van enige nuance aanbrengen?
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 21:37   #15
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Een meisje mishandeld door een groepje Marokkanen. Uiteraard verschrikkelijk, dient zwaar gestraft te worden. Eveneens van toepassing mocht de mishandeling zijn uitgevoerd door een driedubbelgestreepte eskimo van mexicaanse afkomst.

Je hebt iets tegen Nike sportschoenen? Je kunt die honderden dealende Marokkanen altijd vragen of ze een ander schoeisel kunnen aantrekken (houten klompen misschien, kun je ze van ver horen aankomen)

Je hebt iets tegen een bloempotkapsel? Je kunt ze misschien vragen om hun haar te laten groeien zodat je ze vervolgens kunt bestempelen als langharig werkschuw tuig.

Je hebt iets tegen lederen kledij? Je bent eerder een liefhebber van katoen?

Proficiat, je bent zopas doorgestoten naar de top 5 van de meest belachelijke topics. Al ooit eens gehoord van enige nuance aanbrengen?
Het is echt wel erg aan het worden hoor. Als ik 's ochtend mijn bus neem in Antwerpen gebeurt het wel eens dat ik een 'Berber' te lang aankijk en dat ik het moet vergelden met een 'a woeli, wa is er vuile racist, wa zit gy te zien, wa doe da vloms blok teken op oe rugzak (Vlaamse Leeuw) vuile klootzak, me een telefontje sta eel borgerocco hier en zit gy dood in de grond.' Ik moet zeggen, erg aangenaam is dit niet. Ik ben ze dan ook meer dan beu, maar wat kan ik doen? Zo dom, om het tegen 5 Berbers op te nemen waar er waarschijnlijk al 4 van zijn die aan kickboxen doen, ben ik niet. Maar het zit me echt wel tot hier. Ook de meisjes beginnen meer en meer op hun mannelijke 'collega's' te lijken. Spuwen op de grond, beginnen schelden als je naar hen kijkt. Oftewel gekleed in een hoofddoek, ofwel in een broekje/rokje met bijhorend topje waar ze thuis voor uitgescholden zouden worden voor 'hoer'.
Nee, ik begin het stilletjesaan beu te worden. Echt waar.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 21:37   #16
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
Ik weet het niet, maar misschien wordt er meer aandacht aan besteed omdat die gast toen werd doodgeschopt....
En die verminking van dat meisje is onbenullig ofzo? Nog nooit slaag gehad ofzo? Doe zo voort, het minimaliseren van het bovenstaand delict. Je komt er ongeloofwaardiger van over en rechts wint uiteindelijk (wéér) eens meer territorium. Dat is een win-winsituatie voor ons.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 21:38   #17
Whitestorm
Banneling
 
 
Whitestorm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Een meisje mishandeld door een groepje Marokkanen. Uiteraard verschrikkelijk, dient zwaar gestraft te worden. Eveneens van toepassing mocht de mishandeling zijn uitgevoerd door een driedubbelgestreepte eskimo van mexicaanse afkomst.
Daar gaat het toch niet om? Natuurlijk moet dat bestraft worden (al hou ik mijn hart vast), het zou er dat nog aan mankeren. Het gaat hem om het racistische karakter en over het feit dat deze daden kenmerkend zijn voor Marokkanen. En... weeral het zoveelste bewijs dat multikul gefaald heeft. We plukken de vruchten van veertig jaar lafheid. Multicularisme: de cultuur van de onverschilligheid, de lafheid en het 'weg met ons'.
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 21:40   #18
Whitestorm
Banneling
 
 
Whitestorm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Het is echt wel erg aan het worden hoor. Als ik 's ochtend mijn bus neem in Antwerpen gebeurt het wel eens dat ik een 'Berber' te lang aankijk en dat ik het moet vergelden met een 'a woeli, wa is er vuile racist, wa zit gy te zien, wa doe da vloms blok teken op oe rugzak (Vlaamse Leeuw) vuile klootzak, me een telefontje sta eel borgerocco hier en zit gy dood in de grond.' Ik moet zeggen, erg aangenaam is dit niet. Ik ben ze dan ook meer dan beu, maar wat kan ik doen? Zo dom, om het tegen 5 Berbers op te nemen waar er waarschijnlijk al 4 van zijn die aan kickboxen doen, ben ik niet. Maar het zit me echt wel tot hier. Ook de meisjes beginnen meer en meer op hun mannelijke 'collega's' te lijken. Spuwen op de grond, beginnen schelden als je naar hen kijkt. Oftewel gekleed in een hoofddoek, ofwel in een broekje/rokje met bijhorend topje waar ze thuis voor uitgescholden zouden worden voor 'hoer'.
Nee, ik begin het stilletjesaan beu te worden. Echt waar.
Jij niet alleen mijn beste, jij niet alleen...
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 21:45   #19
Whitestorm
Banneling
 
 
Whitestorm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 138
Standaard

Is het nog normaal dat mijn vrouw met een mes op zak het huis moet verlaten om zich een beetje veilig te voelen? Een vals gevoel van bescherming dan nog, wat kan een vrouw doen tegen drie of vier van die zandnegers? Ze kan 's avonds het huis niet meer verlaten of ze wordt nagefloten of lastig gevallen door dat uitschot. Ik zweer het, één keer ga ik doordraaien en dan gaan er lijken vallen.
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 21:50   #20
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whitestorm
Is het nog normaal dat mijn vrouw met een mes op zak het huis moet verlaten om zich een beetje veilig te voelen? Een vals gevoel van bescherming dan nog, wat kan een vrouw doen tegen drie of vier van die zandnegers? Ze kan 's avonds het huis niet meer verlaten of ze wordt nagefloten of lastig gevallen door dat uitschot. Ik zweer het, één keer ga ik doordraaien en dan gaan er lijken vallen.
Ik vrees dat er ook nog een moment komen gaat waar ik het niet meer ga uithouden, er op kloppen ga. Het is uit de hand aan het lopen. Zelfs kleine meisjes 12, 13 jaar durven je vies te bekijken als ze langs je lopen. Om woest van te worden. Maar iets doen kan natuurlijk niet aangezien ik liever geen hele familie voor mijn deur krijg. Ik ben het kots, maar dan ook kotskotsbeu. Ik heb er niets op tegen dat die mensen naar hier komen (zolang het in beperkte mate blijft) maar dan moeten ze zich godverdomme aanpassen en respect opbrengen voor hetgeen hier al jaar en dag de gewoonte is. En ook ik ga nog eens doordraaien en ik verzeker je dat dat niet om te lachen gaat zijn. Hier wordt een mens echt woedend van. Verdomme !!!
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be