Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 30 november 2008, 18:37   #1
YouBannedMeAgain
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 november 2008
Berichten: 2
Standaard Moderatie - Hoe zit het nu met mijn ban ?

Eerst en vooral, ik ben LastMohican.

Ten tweede, ik registreer me iedere keer opnieuw omdat ik van onze vriend Starfire geen duidelijk antwoord krijg over mijn ban.

Ik werd geband op aandringen van mensen die terroristen een warm hart toedragen, en voor wie het blijkbaar erger is dat men deze terroristen iets ergs toewenst dan het feit dat deze onmensen honderden westerlingen kapotmaken. Maar dit terzijde.

Ik geef toe dat ik in het heetst van de strijd met Minister Van Agitatie (What's in a name...) over de schreef gegaan ben en me wat ongelukkig uitgedrukt heb. Maar oproepen tot moord ? Komaan seg - het is niet omdat ik tegen onze vriend Starfire "Fuck You" zou zeggen dat ik ook letterlijk zin heb om hem een dosis manliefde in zijn derriere te pompen.

Ik werd dus eerst tot 4 december geband. Fijn, kan ik mee leven.

Dan ineens, 20 minuten later werd ik permanent geband. Voor dezelfde reden.

Ik registreerde onder een andere naam om hem te PM'en en te vragen hoe het nu zat met mijn ban van mijn originele Nick. Hij zei dat ik moest stoppen om dubbelnicks aan te maken of dat mijn originele nick ook een permanente ban zou krijgen. Fijn - dus vroeg ik om te bevestigen dat mijn originele nick inderdaad niet permanent geband was, en dan zou ik alles zo laten en mijn "straf" aanvaarden.

Echter geen antwoord, gewoon een nieuwe ban.

Ik wil dus wel eens weten hoe het nu juist zit. En ik laat niet af tot ik een duidelijk antwoord krijg.

Wat een zever, en totaal gebrek aan communicatie van de moderatie.

Yours truly,

Mohican
YouBannedMeAgain is offline  
Oud 30 november 2008, 18:39   #2
YouBannedMeAgain
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 november 2008
Berichten: 2
Standaard

PS: de "Ban IP" van Vbulletin is geen absolute deur die je in iemand zijn gezicht kan dichtslaan.
YouBannedMeAgain is offline  
Oud 30 november 2008, 18:42   #3
Starfire
Provinciaal Statenlid
 
Starfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Locatie: 't forum
Berichten: 727
Standaard

Het antwoord is hierop is zeer duidelijk:

U bent vér over de schreef gegaan. Oproepen tot uitroeiing van een volk is hier niet toegestaan en is een zware overtreding.

U gaat dan meerdere nicks aanmaken om uw ban te omzeilen: dit is ook niet toegestaan volgens het forumreglement.

Uw eerste ban was niet permanent. U heeft er ondertussen zelf toe bijgedragen dat deze wel permanent zal worden. Een ban is een ban. Dubbelnicks om een ban te omzeilen zijn niet toegestaan.
Starfire is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be