Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 september 2024, 15:06   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.861
Standaard ASielzoekers verplichten remigratie met harde TWK, (research)

onderwerp
ASielzoekers verplichten remigratie met harde TWK, (research)


analyse

01) MOOI mooi, Klein extreemrechts kabinet schoof/PVV, Pro WLM en het is gewoon het beste, de zieke multikukeluku Verdient dit nu dik, dus nu harder werken aan een VReedzaam en intelligent etnisch zuiveringsplan, en het is Technisch gezien heel goed realiseerbaar met heel weinig investeringskapitaal. Nu moet de hele Pro WLM beweging in Nederland, Belgie en Vlaanderen haar kansen pakken, met onze expertise.

02) KLinkt hard maar de meeste Niet Blanke en NIET Arische asielzoekers zitten na tien of zelfs 25 jaar verblijf in Nederland gewoon in de bijstand of Wao met hun hele familie en zitten dan zielig opgesloten in hun eigen, ZWARTE, niet nederlandstalige, endogame Kaste, en ik heb nu ontdekt dat Hindoestanen en surinegers nu dit ook zo hebben ontwikkeld, dus zij zijn totaal gedesintegreerd en volgen niet eens het Nederlandstalige nieuws meer. Echte harde feiten uit zielige Harde praktijk van deze zwartlanders en bruinlanders met Nederlandse paspoorten, nee dit is foute koek. Ik ken hen nu persoonlijker en ze zijn hier NIET gelukkig in het grillige, koude, kille, harde Nederlandse KUT klimaat aan de woeste Noordzee.

03) Mbt Remigratie verplichting asielzoekers, hun hele sociale clubje, familie met harde TWK: het geheim hiervan is codeproject GMK Filosofie, en het oude manuscript hierover moet snel in sale gaan.


=============================== Deze topic van mij is theorievorming en research en deze nieuwe topic is hetzelfde maar dan specifiek mbt Asielzoekers in Nederland en Belgie.


https://forum.politics.be/showthread.php?t=269325

Oud 20 juni 2023, 13:59 #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.844

Blank houden Nederland en Belgie in grondwet vastleggen (theorie research)
onderwerp
Blank houden Nederland en Belgie in grondwet vastleggen (theorie research)


Analyse
1) IK zat net te denken ok, stel nou dit:
op VreedzaMe en via democratische meerderheidsbesluit wordt dus ingehamerd om de grondwet van Nederland en Belgie zodanig te veranderen dat het parlement en kabinet altijd moeten toetsen of het Blanke Meerderheids Naties blijven, mn inzake immigratie en migratie problematiek van NIET blanke mensaap soorten

2) IK wil een vreedzaam, rechtvaardig en professioneel, futuristische RASSENbeleid in Nederland en Belgie, en het is pure MEta fysica theorie nu in harde praktijk ok, dus dit is een totaal andere benadering dan v FVD thierry baudet en andere blanke fascisten en extreemrechtse clubjes.

3) White Lives Matter moet doorgroeien, verder ontwikkelen, en met RESPEKT voor het hele Blanke RAS op aarde, al is dit blanke RAS veels te superieur voor deze kleine planeet. Het Blanke RAS heeft het Euroceen ontwikkeld en het Technoceen conform de pittige analyse en filosofie teksten van Peter Sloterdijk, echt leuk, ik moet al zijn werken bestuderen.

4) Dankzij de HOgere Blanken leef ik nu ok, en zij leerden mij alles, ben zelf lagere kaste chamar, koelie aapje, ziek, schizofrene patient nu, ongeneeslijk ziek in feite, en ik denk nu te veel aan zelfmoord, alles is al dood in mijn leven, overal konflikten, verstoten. De DOOD kan mijn lijdensweg stopzetten en mijn hele minderwaardigheid als Untermensch van koelie Apenkleur. De hogere Blanke Nano Goden en Godinnen zijn toch mijn Nano Creators gedurende deze manifestatie cyclus van mijn Atma, die dus mijn initiele Nano Creator is. Zo is dit in het Dewanisme gedefinieerd en het is ahw een echte Alien view.

5) Zonder blanken geen HI Tech, en geen superieure logistiek en economie op aarde. Op elk punt is het Blanke RAS nu superieur op deze planeet, maar ok alleen de kakkerlakken en bruine Indiase ratten schijnen een kernoorlog te kunnen overleven, dus die zijn op de lange termijn toch superieur tov de lange, grootgeschapen Blanke Ubermenschen van Kali Yuga.

6) Er zou inderdaad heel veel politieke besluitvorming veranderen denk ik als het grondwettelijk verplicht WORDT om elk wettelijke besluit en beleid te toetsen aan de Harde eis om Nederland en Belgie RASZuiver Blank, beschaafd en ontwikkeld te houden, en om het rijk, welvarend, HOOGontwikkeld, en als Arische Apen Natie te behouden. Best complex thema ok, ook gevoelig en beladen ok, maar ja blanke meiden zijn lekkerder als seksgaatjes in het bed van zwarte mannen, dus die verzwarting gaat nu veels te hard en dat is Interne Omvolking via het uitnaaien van de blanke kutjes door de grotere zwarte lullen van negers en gekleurde Indiase koelie aapjes.


================================
1)


https://www.nu.nl/wetenschap/6253522...-ogen-had.html


Onderzoek bevestigt dat oermens in Nederland donkere huid en lichte ogen had
Door Lennart 't Hart
02 mrt 2023 om 07:24Update: 4 maanden geleden

https://forum.politics.be/showthread.php?t=269325
================================


google: asielstop verplichte remigratie asielzoekers met harde TWK



============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 23:01   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.861
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

op facebook dit naar oude, professioneel uitgenaaide hindoe meid gemaild:

==========================


mooie meid ok, hier in nederland is het Leven gewoon de Blanke duivelse DOOD nu,
Door jou verzonden
KASSA v mij
Door jou verzonden
Extreemrechts aan de macht hahha haha ik ga hen naaien nu, project Expansie FB SS kan nu hard om hard gelanceerd worden.
Door jou verzonden
kijk hier ok hhaha zo berucht ben ik in feite
Door jou verzonden
https://forum.politics.be/showthread.php?t=272829
ASielzoekers verplichten remigratie met harde TWK, (research) - Politics.be
Door jou verzonden
OVeral hoor ik deze schreeuw om te Remigreren ok

===========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 23:28   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.466
Standaard

Moet links overal in de EU opgeruimd worden?

De dictatoriale en linkse EU wil Europa omvolken

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2024, 00:20   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.861
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ja kabinet Schoof is goed begonnen ok, ik geef hen 100 % gelijk ok
OPT uit EU voor Nederland, BAAS in eigen BUIK en HUIS, redt het inheemse Blanke Nederlandse PV RAS ok, VOL=VOL hahha ik ben zelf gekleurde Indiase HOND van het Bharatiya PV RAS en ik vind het niet goed dat men in Nederland de inheemsen wil uitroeien nu. Weg met EUSSR anti whites politiek
ze zoeken het uit in brussel

Eigen NL gulden terug, ach douane kosten nemen toe maar het ging toch al vroeger 60 jaar perfekt met eigen NL valuta, sterkere en vitalere economie toen in Nederland als perfekte Kennis Natie.



============================

https://www.nu.nl/politiek/6328840/c...tert-door.html


Chaos om uitroepen asielcrisis blijft Schoof achtervolgen: 'Dit ettert door'
Door Edo van der Goot en Priscilla Slomp
20 sep 2024 om 01:00Update: 9 min. geleden
0 reacties
Ondanks verwoede pogingen van de oppositie om het uitroepen van een asielcrisis van tafel te krijgen, gaat het kabinet deze route toch verder verkennen. Gesteund door de vier coalitiepartijen. Daarmee is de storm alleen nog niet gaan liggen. NSC en PVV liggen binnen het kabinet op ramkoers.

Tegen beter weten in zal minister Marjolein Faber (Asiel en Migratie) de komende tijd haar collega's in het kabinet ervan moet overtuigen dat er wél sprake is van een asielcrisis.

Faber is daar zelf al weken van overtuigd, maar inmiddels is het glashelder dat het plan zal stranden bij de rechter.

Dat vermoeden bestond al langer bij de oppositie. Premier Dick Schoof kon bij de presentatie van het regeerakkoord een week geleden nauwelijks onderbouwen waarop het uitroepen van een asielcrisis juridisch is gestoeld. "We kunnen de grote instroom van migranten naar ons land niet blijven dragen. Mensen ervaren een asielcrisis."

Dat een zeer ingrijpend besluit als de inzet van het staatsnoodrecht kennelijk mede is gebaseerd op iets dat mensen 'ervaren', deed bij de oppositiepartijen de alarmbellen rinkelen. Vrijwel alle oppositieleiders drongen er bij de coalitie en het kabinet op aan om een andere route te bewandelen.

Daarin leken de oppositieleiders voor even succesvol. NSC-vicefractievoorzitter Nicolien van Vroonhoven had woensdag immers laten doorschemeren dat er ambtelijke adviezen op de ministeries lagen. Daarin zou staan of de maatregel juridisch wel of niet door de beugel kon. Dat liet de oppositie zich natuurlijk niet twee keer zeggen.
Edo van der Goot is politiek verslaggever

Vanuit de Tweede Kamer schrijft Edo over de grote politieke ontwikkelingen in Den Haag. Lees hier meer verhalen. Tips? Mail naar [email protected].
Ambtelijke stukken laten kabinet eventjes wankelen

Na wat parlementair getouwtrek, stuurde Schoof de 69, deels zwartgelakte, pagina's. Daaruit bleek klip en klaar wat de oppositiepartijen al twee dagen vermoedden: het uitroepen van een asielcrisis is juridisch onvoldoende onderbouwd en zal stranden bij de rechter. Hier wankelde het kabinet even. Ging hier hun de grootste belofte nu al de prullenbak in?

Toch niet. PVV-leider Geert Wilders, die twee dagen lang opereerde als de absolute coalitieleider, had een noodwet besteld en die wilde hij krijgen ook. "Ik heb geen ruggengraat van een banaan", zei hij donderdagnacht kortaf.
Beeld uit video: Schoof geeft toe en deelt ook zwartgelakte stukken: 'Zeer ongebruikelijk'2:09
Schoof geeft toe en deelt ook zwartgelakte stukken: 'Zeer ongebruikelijk'
Van Vroonhoven (NSC) zorgt voor irritatie

Schoof ging het donderdag minder makkelijk af. Hij moest alle zeilen bijzetten om de boel bijeen te houden. Vlak voor de zomer liep het debat over de regeringsverklaring nog volledig uit de hand. Dat moest deze keer anders, had Schoof zich voorgehouden. Hij had daarover met alle fractievoorzitter gesproken, ook die van de oppositie.

Het debat ontspoorde deze keer niet volledig. Maar op de achtergrond én op de voorgrond waren er duidelijk irritaties. Vooral over de rol van Van Vroonhoven. Niet alleen wakkerde zij het vuurtje aan bij de oppositie om op zoek te gaan naar de gevoelige asielstukken. Zij stemde ook in met het verzoek vanuit de oppositie aan het kabinet om die informatie op te sturen.

Ook dreigde Van Vroonhoven voor de grap met een motie van wantrouwen tegen Schoof toen zij niet het gewenste antwoord kreeg bij een debatje over de transgenderwet. Haar "geintje" viel niet goed, getuige de reacties en gezichtsuitdrukkingen van de ministers achter de premier.

De vicefractievoorzitter van NSC lag woensdag nog zwaar onder vuur toen de oppositie haar het verloochenen van de eigen partijfundamenten aanwreef. Ondanks de irritaties, kon NSC donderdag dan ook terugkijken op een succesvol debat.

De partij die goed bestuur als haar kernwaarde beschouwt, kon dankzij de gestuurde documenten laten zien dat het departement van 'hun' minister van Binnenlandse Zaken, Judith Uitermark, uitgebreid waarschuwde voor de wankele juridische basis van 'een asielcrisis'. Terwijl dit minister Faber juist onder druk zet.

Ambtenaren wijzen kabinet erop dat er geen reden is om asielcrisis uit te roepen
Zie ook Ambtenaren wijzen kabinet erop dat er geen reden is om asielcrisis uit te roepen

'Dit ettert dus nog wel even door'

Het zal de relatie tussen NSC en PVV verder hebben verslechterd. In de coalitie en in het kabinet staan de partijen het meest tegenover elkaar. NSC heeft al sinds het begin van de formatieonderhandelingen grote moeite met de standpunten van Wilders. De fractie liet in februari expliciet optekenen dat zij de "rechtsstatelijke afstand" tussen hen en de PVV "te groot" vindt. Dat leidde tot een op papier extraparlementair kabinet met een partijloze premier.

Het uiteindelijke resultaat is dat Kamer en kabinet weten dat de poging om een asielcrisis uit te roepen zal mislukken, maar die route wel wordt bewandeld omdat dat nu eenmaal de afspraak is. "Dit ettert dus nog wel door", concludeerde CDA'er Bontenbal.
Priscilla Slomp is politiek verslaggever

Priscilla schrijft over de grote politieke ontwikkelingen. In Den Haag volgt zij dossiers zoals wonen en migratie. Lees meer verhalen van Priscilla. Tips? Mail naar [email protected].
Eerder



https://www.nu.nl/politiek/6328840/c...tert-door.html
============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be