![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er is veel te doen rond Tom Boonen en zijn vriendin van 16 jaar. Boonen is 27, ze verschillen dus 11 jaar.
Hoeveel jaar verschil jij met jouw partner? Ervaar je dat soms als een probleem/obstakel?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Compleet zinloos topic. Eventueel geschikt voor koeien & kalveren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() 10 jaar ... geen probleem mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 jaar, ik de junior.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 december 2007 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Iets minder dan twee maand (ik jonger). Geen probleem
![]() Eens je beiden de 20 voorbij bent, speelt leeftijdsverschil niet zo'n grote rol denk ik. Op jongere leeftijd kan een verschil van 2 jaar al serieus moeilijk zijn (maar daarom niet onoverkomelijk). Jonger dan 16 is illegaal, dacht ik ![]()
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 28 december 2007 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Heu, ik voel er nog niets voor om als vrouw van 30 mijn man van 40 te ruilen voor 2 van 20, dus ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik zoek een partner die precies twee keer zo oud is als ik. Laatst leek het even goed te gaan, maar toen was ik jarig...
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dit is iets voor K&K denk ik.
Mijn vriendjes waren meestal meer dan vijf jaar ouder. Ik vind een (veel) oudere man dan mij nu eenmaal een stuk boeiender dan een jonge snaak. In geen enkele van mijn relaties heb ik, en zover ik weet ook de ander niet, dat leeftijdsverschil als een euvel ervaren... (Alleen was het soms minder evident als het neerkomt op de toekomst plannen.) Mijn eerste veel oudere vriendje had ik wel pas toen ik 18 was. Dat neemt niet weg dat een persoon in België vanaf 16 jaar recht heeft op een eigen privé en dus ook seksueel leven. Deze affaire van Tom Boonen, moest ze bestaan, valt geenszins onder de noemer pedofilie. Dat laatste betreft nl seks met kinderen in de prepuberteit. Toch denk ik dat je als 16-jarige kwetsbaar bent in zulke relaties, en zou ik ze niet aanraden. Een kind, al worden ze op deze leeftijd waarschijnlijk liever niet meer zo gezien - deels terecht-, moet nog altijd de kans krijgen een kind te blijven.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 december 2007 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leeftijdsverschil tussen mij en mijn vriendin= 3 jaar dus .....
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Vier jaar waarbij ik de oudste ben. En ja, de andere is ook meerderjarig
![]()
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Mijn grootvader was 28 toen ie m'n grootmoeder leerde kennen. Zij was 17. Ondertussen zijn ze al 55 jaar gelukkig getrouwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
wat wel een feit is, er zijn meer jongere vrouwen met oudere mannen dan oudere vrouwen met jongere mannen. met oud bedoel een leeftijdsverschil van een jaar of 6,7 ( kan ook meer of minder zijn natuurlijk )
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 28 december 2007 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Is het de bedoeling dat we hier elke week het verschil in leeftijd komen posten? (sic)
Ik zal het makkelijk maken mijn bereik is 16-40, maar alles is bespreekbaar en ik heb niks tegen plastische kunsten. Laatst gewijzigd door Ovidius : 28 december 2007 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna 11j, geen problemen mee zelf. Buitenwereld gaf in het begin wel hoop gezeik.
|
![]() |
![]() |