![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ook in ons land is homo-seks in openbare toiletten en parken een bekend fenomeen. Het Antwerpse stadspark heeft wat dat betreft een kwalijke reputatie… Maar in Nederland willen sommigen het probleem niet langer aanpakken maar gedogen.
Voor alle duidelijkheid: wij hebben niks tegen homo’s. Wat volwassen homo’s in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zaak. Maar er zijn grenzen. Niet alles moet kunnen. Niet in het openbaar, niet in het park. Knuffelende hetero-koppeltjes is geen probleem, knuffelende homo-koppeltjes zijn een probleem volgens Vlaams Belang..' we hebben niets tegen homo's' zeggen ze maar het moet "binnen de gesloten muren blijven" m.a.w: homo's mogen zich niet "kenbaar" maken in het openbaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 17 maart 2008 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() knuffelen in het openbaar is geen probleem voor mij (of het nu homo of hetero is). Zelfs positief dat kinderen volwassenen zien knuffelen.
Maar als we in situaties zoals in Nederland komen, dan is het ver erover. Ik wil met mijn kleinkinderen onbezorgd in het park kunnen wandelen, zonder dat ze daar ongevraagd met neukende volwassenen worden geconfronteerd (of het nu langs voor of langs achter is) of met achtergelaten gebruikte condooms. Personen die kicken op sex op openbare plaatsen ? Dan moet men maar een "besloten" park voor hen reserveren, waar personen speciaal voor dat doel naar toe kunnen gaan. En waar iedereen die het betreedt weet wat te verwachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() De wet op openbare zedenschennis bestaat al.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() @Metternich: duidelijke gedachtenidee van SS en Extreem-rechts.Wie niet de gedachtenidee heeft van Extreem rechts hoort er niet bij, dus geen Allochtonen,geen Homo's,geen Joden.
Ik hoop voor u dat u nooit in aanmerking komt met homo's of dat je kinderen wel eens homo/lesbisch zou kunnen zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wa, seks int park verboden?
Ik stem nooit meer op het Vlaams Belang sie Laatst gewijzigd door giserke : 17 maart 2008 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() belachelijk.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Maar terug naar de topic: Wat vinden jullie ervan: Mag men mekaar knuffelen in een openbaar park of moet men 2 meter van mekaar lopen? Is dit geldig voor hetero's en homo's of net niet?
En wat in een openbare bus of trein? Als voorbeeld: onlangs zat er een (hetero) koppeltje tegenover mij: ik moest geen sexfilm bekijken want ze waren constant aan het zoenen,knuffelen,handen in de boezem etc...een koppel van rond de 16 jaar! Een uur lang heb ik moeten kijken naar sexueel getinte handelingen in de trein/bus...er was geen andere plaats dus ik moest er wel naar kijken.Ik vind dit persoonlijk niet kunnen: knuffelen en intiem zijn hoort niet thuis in een trein of bus of park! Dit is aanstootgevend gedrag, zowel door hetero's als holebi's! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Natuurlijk mag men knuffelen en ook homo's waarom wel niet.
Tja een kus of een knuffel hé, niet voorspel zoals u beschrijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Ik ben van mening dat verkeren moet kunnen op alle mogelijke openbare plekken.
Doch ben ik van mening dat het ongezond zou zijn om sex op openbare plaatsen toe te laten...laten we het gerust allemaal stiekem verder doen...dat is eens zo leuk.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nu toch wel belangrijkere zaken om tegen op te treden hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Toch het mooiste wat er is een verliefd koppeltje bezig te zien...
Laatst gewijzigd door Stardust : 17 maart 2008 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() @Metternich: uw standpunt over homo's is duidelijk: u heeft er een afkeer van en u zou perfect kunnen behoren tot de vlaams belang jongerengroepen die ook wel eens "potenrammers" genoemd worden zoals in de jaren 70 en 80.
U bent erg duidelijk: volgens u zijn alle homo's perverselingen en sommigen kunnen er volgens u niet aan doen omdat ze als homo zijn geboren??? sorry maar van welk land komt u ? U hebt een IQ van 2% heb ik de indruk.Waarschijnlijk kapotgedronken door het bier bij de extreemrechtse studentenverenigingen. By the way..ik ben homo, Gay! roep je potenrammers maar al samen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Mij maakt het niet uit, het is misschien niet altijd smakelijk maar dat kunt ge van romantisch aangelegde ouderen van dag of gewoon lelijke hetero's toch ook niet zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |