Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2008, 15:33   #1
gertjan22
Banneling

Standaard Vlaams belang tegen seks in openbare parken en plaatsen

Ook in ons land is homo-seks in openbare toiletten en parken een bekend fenomeen. Het Antwerpse stadspark heeft wat dat betreft een kwalijke reputatie… Maar in Nederland willen sommigen het probleem niet langer aanpakken maar gedogen.
Voor alle duidelijkheid: wij hebben niks tegen homo’s. Wat volwassen homo’s in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zaak. Maar er zijn grenzen. Niet alles moet kunnen. Niet in het openbaar, niet in het park.

Knuffelende hetero-koppeltjes is geen probleem, knuffelende homo-koppeltjes zijn een probleem volgens Vlaams Belang..' we hebben niets tegen homo's' zeggen ze maar het moet "binnen de gesloten muren blijven" m.a.w: homo's mogen zich niet "kenbaar" maken in het openbaar
gertjan22 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 15:39   #2
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Knuffelende hetero-koppeltjes is geen probleem, knuffelende homo-koppeltjes zijn een probleem volgens Vlaams Belang..' we hebben niets tegen homo's' zeggen ze maar het moet "binnen de gesloten muren blijven" m.a.w: homo's mogen zich niet "kenbaar" maken in het openbaar
Groot gelijk. Dat ze hun perversiteiten maar thuis doen, in het openbaar moeten ze elkaar niet zitten knuffelen, etc... Daarbij, ik ben er van overtuigd dat de meerderheid van de homosexuelen een hoop perverten zijn. Een kleine minderheid zijn het van geboorte en kunnen er niet aan doen. Maar "gay-parade-jeanetten" zijn gewoon geperverteerden.

Laatst gewijzigd door Metternich : 17 maart 2008 om 15:41.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 15:42   #3
ynneb
Lokaal Raadslid

Standaard

knuffelen in het openbaar is geen probleem voor mij (of het nu homo of hetero is). Zelfs positief dat kinderen volwassenen zien knuffelen.

Maar als we in situaties zoals in Nederland komen, dan is het ver erover. Ik wil met mijn kleinkinderen onbezorgd in het park kunnen wandelen, zonder dat ze daar ongevraagd met neukende volwassenen worden geconfronteerd (of het nu langs voor of langs achter is) of met achtergelaten gebruikte condooms.

Personen die kicken op sex op openbare plaatsen ? Dan moet men maar een "besloten" park voor hen reserveren, waar personen speciaal voor dat doel naar toe kunnen gaan. En waar iedereen die het betreedt weet wat te verwachten.
ynneb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 15:47   #4
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

De wet op openbare zedenschennis bestaat al.
Oud 17 maart 2008, 15:53   #5
gertjan22
Banneling

Standaard

@Metternich: duidelijke gedachtenidee van SS en Extreem-rechts.Wie niet de gedachtenidee heeft van Extreem rechts hoort er niet bij, dus geen Allochtonen,geen Homo's,geen Joden.

Ik hoop voor u dat u nooit in aanmerking komt met homo's of dat je kinderen wel eens homo/lesbisch zou kunnen zijn
Oud 17 maart 2008, 15:57   #6
giserke
Banneling

Standaard

Wa, seks int park verboden?
Ik stem nooit meer op het Vlaams Belang sie

Laatst gewijzigd door giserke : 17 maart 2008 om 15:58.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 16:00   #7
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

belachelijk.
Oud 17 maart 2008, 16:34   #8
gertjan22
Banneling

Standaard

Maar terug naar de topic: Wat vinden jullie ervan: Mag men mekaar knuffelen in een openbaar park of moet men 2 meter van mekaar lopen? Is dit geldig voor hetero's en homo's of net niet?

En wat in een openbare bus of trein? Als voorbeeld: onlangs zat er een (hetero) koppeltje tegenover mij: ik moest geen sexfilm bekijken want ze waren constant aan het zoenen,knuffelen,handen in de boezem etc...een koppel van rond de 16 jaar! Een uur lang heb ik moeten kijken naar sexueel getinte handelingen in de trein/bus...er was geen andere plaats dus ik moest er wel naar kijken.Ik vind dit persoonlijk niet kunnen: knuffelen en intiem zijn hoort niet thuis in een trein of bus of park! Dit is aanstootgevend gedrag, zowel door hetero's als holebi's!
Oud 17 maart 2008, 16:44   #9
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk mag men knuffelen en ook homo's waarom wel niet.
Tja een kus of een knuffel hé, niet voorspel zoals u beschrijft.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 16:44   #10
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook in ons land is homo-seks in openbare toiletten en parken een bekend fenomeen. Het Antwerpse stadspark heeft wat dat betreft een kwalijke reputatie… Maar in Nederland willen sommigen het probleem niet langer aanpakken maar gedogen.
Voor alle duidelijkheid: wij hebben niks tegen homo’s. Wat volwassen homo’s in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zaak. Maar er zijn grenzen. Niet alles moet kunnen. Niet in het openbaar, niet in het park.

Weet er iemand wat de exacte bewoordingen van het VB is, en wat erbij gezet is door de topicstarter? Want eerst is er sprake van homo-seks, en verder van knuffelen. Maar tot slot zijn de enige woorden tussen aanhalingstekens suggererend letterlijk geciteerd " het moet "binnen de gesloten muren blijven", waarbij zeer onduidelijk is wat die 'het' nu juist is.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 16:50   #11
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
@Metternich: duidelijke gedachtenidee van SS en Extreem-rechts.Wie niet de gedachtenidee heeft van Extreem rechts hoort er niet bij, dus geen Allochtonen,geen Homo's,geen Joden.
Waar spreek ik over allochtonen en joden? Als je er dan toch bevolkingsgroepen wilt bijtrekken die niets te maken hebben met dit onderwerp, haal er dan ook ineens blinden, doofstommen en mensen met bruine ogen bij. Daarbij, ga maar eens aan allochtonen in Borgerhout vragen wat hun mening over homo's is. Ik ben nog zéér gematigd in vergelijking met hen
Citaat:
Ik hoop voor u dat u nooit in aanmerking komt met homo's of dat je kinderen wel eens homo/lesbisch zou kunnen zijn
Ik kom elke week in contact met een lesbisch koppel en bijna dagelijks kom ik mijn homoseksuele buurman tegen in dit gebouw. Zij kennen mijn standpunt over homoseksualiteit en hebben daar geen probleem mee.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 16:52   #12
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar terug naar de topic: Wat vinden jullie ervan: Mag men mekaar knuffelen in een openbaar park of moet men 2 meter van mekaar lopen? Is dit geldig voor hetero's en homo's of net niet?

En wat in een openbare bus of trein? Als voorbeeld: onlangs zat er een (hetero) koppeltje tegenover mij: ik moest geen sexfilm bekijken want ze waren constant aan het zoenen,knuffelen,handen in de boezem etc...een koppel van rond de 16 jaar! Een uur lang heb ik moeten kijken naar sexueel getinte handelingen in de trein/bus...er was geen andere plaats dus ik moest er wel naar kijken.Ik vind dit persoonlijk niet kunnen: knuffelen en intiem zijn hoort niet thuis in een trein of bus of park! Dit is aanstootgevend gedrag, zowel door hetero's als holebi's!
Vuile heteros, hé?

filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 17:26   #13
Stardust
Burger

Stardust's schermafbeelding

Standaard

Ik ben van mening dat verkeren moet kunnen op alle mogelijke openbare plekken.
Doch ben ik van mening dat het ongezond zou zijn om sex op openbare plaatsen toe te laten...laten we het gerust allemaal stiekem verder doen...dat is eens zo leuk.
Oud 17 maart 2008, 17:35   #14
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Er zijn nu toch wel belangrijkere zaken om tegen op te treden hoor.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 17:39   #15
Stardust
Burger

Stardust's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volgens mij ben jij een zeveraar welke niets kan uitstaan...weet je, koop een fiets of een auto en je zal niet meer geconfronteerd worden met die zaken.
Toch het mooiste wat er is een verliefd koppeltje bezig te zien...

Laatst gewijzigd door Stardust : 17 maart 2008 om 17:46.
Stardust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 17:44   #16
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volledig gratis dus.
Oud 17 maart 2008, 18:01   #17
gertjan22
Banneling

Standaard

@Metternich: uw standpunt over homo's is duidelijk: u heeft er een afkeer van en u zou perfect kunnen behoren tot de vlaams belang jongerengroepen die ook wel eens "potenrammers" genoemd worden zoals in de jaren 70 en 80.

U bent erg duidelijk: volgens u zijn alle homo's perverselingen en sommigen kunnen er volgens u niet aan doen omdat ze als homo zijn geboren??? sorry maar van welk land komt u ? U hebt een IQ van 2% heb ik de indruk.Waarschijnlijk kapotgedronken door het bier bij de extreemrechtse studentenverenigingen.

By the way..ik ben homo, Gay! roep je potenrammers maar al samen!
Oud 17 maart 2008, 18:06   #18
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Mij maakt het niet uit, het is misschien niet altijd smakelijk maar dat kunt ge van romantisch aangelegde ouderen van dag of gewoon lelijke hetero's toch ook niet zeggen
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2008, 18:16   #19
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Metternich: uw standpunt over homo's is duidelijk: u heeft er een afkeer van en u zou perfect kunnen behoren tot de vlaams belang jongerengroepen die ook wel eens "potenrammers" genoemd worden zoals in de jaren 70 en 80.

U bent erg duidelijk: volgens u zijn alle homo's perverselingen en sommigen kunnen er volgens u niet aan doen omdat ze als homo zijn geboren??? sorry maar van welk land komt u ? U hebt een IQ van 2% heb ik de indruk.Waarschijnlijk kapotgedronken door het bier bij de extreemrechtse studentenverenigingen.

By the way..ik ben homo, Gay! roep je potenrammers maar al samen!
Perverseling!
Oud 17 maart 2008, 18:29   #20
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Bron?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be