![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Madammeke Lizin heeft het weer kunnen flikken.
Betaald gemeentepersoneel inzetten om haar verkiezingskampanje beter te kunnen voeren. En de gemeentesekretaris, in plaats van wat ootmoedig te zijn, komt daar af met een slagzin die wel de waarheid is, maar die tegelijk partijdigheid bewijst. Ik zeg: met zo'n mentaliteit, die onuitroeibaar is, komen "mijn" pollentiekers nooit ofte nooit in eenzelfde kieskring. Immers, die kunnen het spel niet eerlijk spelen, die zullen het spel nooit eerlijk spelen. ![]() vrijdag 28 december 2007 | Bron: BELGA Geen verlof voor verdelen verkiezingsfolders Lizin BRUSSEL - Het stadspersoneel van Hoei heeft geen enkele verlofaanvraag ingediend in de week voor de federale verkiezingen van 10 juni. Dat laat veronderstellen dat de beambten van de stad die kiesfolders voor senator en burgemeester Anne-Marie Lizin uitdeelden dit deden tijdens hun diensturen, Dat meldt de RTBF. Volgens Micheline Toussaint, de PS-schepen bevoegd voor human ressources, is geen enkele verloffiche ingediend tijdens de week voor de parlementsverkiezingen van 10 juni. 'Het uitdelen van verkiezingsfolders op een markt tijdens een campagne is niet verboden. Als dit niet gebeurt door enkele dagen verlof te nemen, is dit een fout', verklaarde de schepen. Stadssecretaris Michel Borlée herhaalde dat, tot het tegendeel bewezen is, de leden van het stadspersoneel de folders voor Lizin buiten de werkuren hebben bedeeld. De oppositie in de gemeenteraad van Hoei zal het schepencollege interpelleren en wil bij de Waalse minister van binnenlandse aangelegenheden een administratieve spoedprocedure vragen, aldus de RTBF nog. wle
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Och ja, Lizin. Prominent lid en een van de boegbeelden van B-plus. Waarmee we ook weer weten wat voor België B-plus voor staat.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kortzichtig kan je zijn... Overigens, Lizin is geen boegbeeld van B Plus, dat zou je moeten weten als je de organisatie wat nader bekijkt. Ze is lid maar geen boegbeeld.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 29 december 2007 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus omdat een politieker foefelt, wil je niet dat die regio mee mag stemmen met jou?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik zal het natuurlijk nooit voor B-plus hebben. Zoals u het waarschijnlijk nooit voor de VVB zult hebben. Niettemin, een vereniging die adel en oude krokodillen uit de politiek samenbrengt is niet echt mijn idee van een dynamische, progressieve en toekomstgerichte beweging. Wekt eerder de indruk van een reactionair conservatief monsterverbond. Maar ja, dat is mijn indruk natuurlijk. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het geeft nog maar eens aan hoever noord en zuid uit elkaar gegroeid zijn. In franstalig België is men nog maar net begonnen met de grote opkuis terwijl Vlaanderen daar al lang geleden mee begonnen is. Als je te ver gaat (Moerman) , ga je d'er onmiddellijk uit. Studiekes bestellen bij bevriende studiebureaus zal moeilijker worden. Nog even over Lizin, ze werd al 2 X op de vingers getikt wegens beïnvloeding van het gerecht mits een brief...dat, als eerste burger van het land, die er op waakt dat de mensenrechten op Guantanamo wel goed nageleefd worden. Na van Cau lijkt mij dit het volgende PS-slachtoffer, er beweegt wat maar het is veel te laat in gang geschoten. Als mevrouw Lizin op 9 juni 2007 nog in die termen denkt, zal er nog veel water door de Maas moeten lopen. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 29 december 2007 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Ik ben dan ook geen lid van de VVB.
![]() Citaat:
Het is niet omdat er geen jonge mensen in zitten dat het geen reactionair conservatief monsterverbond kan zijn. Het idee dat jonge mensen per definitie progressief, toekomstgericht of open minded zijn is gewoon fout. Er zitten daar net zo veel conservatieven en behoudsgezinden tussen dan bij de rest van de bevolking. Wat niet wilt zeggen dat conservatisme per definitie iets slechts is. Een pragmatisch conservatisme is denk ik zelfs een goede verzekering tegen wilde plannen en de daaropvolgende mislukking. |
|
![]() |