![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb sinds kort een nieuwe laptop (ASUS) met daarop windows vista home premium.
Het probleem is dat dit systeem om de zoveel tijd totaal vastloopt ('bevriest'). Niets werkt nog, geen muis, geen ctrl+alt+del. Dit gebeurt zomaar zonder aanleiding, bvb als ik op het forum iets intyp kan het midden in een zin totaal vastlopen, zonder dat je de computer hoort werken of iets. Heb dus het net afgezocht naar oplossingen maar ondanks het feit dat velen dit probleem hebben, vind ik geen geschikte oplossing. help ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Vista eraf gooien en er WinXP, Win2k of Linux opzetten.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vista is rotzooi!
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() nogal drastisch he. Ik zou het graag met vista oplossen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tautologie zou betekenen dat er bij Windows XP geen problemen zouden zijn.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tautolo...stijlfiguur%29 Lijken me toch steeds synoniemparen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan je witte sneeuw, witte albino's, witte tenniskousen, etc... hebben. Net zoals je Windows Millenium problemen, Windows XP problemen, Windows Vista problemen, etc... kan hebben.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het spijt me zo ongelooflijk dat ik het moet zeggen, maar ik ondervind weinig onoplosbare problemen met vista.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heiden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Volgens mij is pleonasme: bijvoegelijk naamwoord dat hetzelfde zegt als bijbehorend zelfstandig naamwoord (dus witte sneeuw e.d.)
En tautologie zijn naar ik mij herinner 2 zelfstandige naamwoorden die ongeveer hetzelfde zeggen (bijv. haast en spoed (is zelden ...)) 'Vista problemen' lijkt me dus eerder het laatste? @PAJOT: Heb je garantie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je voor het compliment
![]() Het enige klotekutprobleem dat ik ondervindt is het ding van de onvindbare USB-poorten. Als ik mijn fotocamera met een USB-kabel met mijn pc verbindt, dan zegt mijn pc wel dat hij eentwat gedetecteerd heeft, maar w�*�*r vertelt hij er liever niet bij. Ik moet mijn gebeugenkaart in mijn pc steken, anders kan ik dus geen foto's overzetten. Mijn laptop zaliger (*snif*) had daar allemaal geen problemen mee.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga me wel eens wagen aan Linux als ik tijd heb om me daar eens op te gooien.
Ik heb dus geen enkel idee wat ik me moet voorstellen van Linux, dat wordt dus een heel experiment. Maar ik ga nooit een echte nerd worden zonder Linux denk ik eh ![]()