![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Verborgen Armeniërs van Turkije
Deze documentaire toont alle Armeniërs die tijdens de Armeense Volkerenmoord werden geassimileerd. Turkije tot vandaag ontkent nog de Armeense Volkerenmoord ondanks onbetwistbare feiten die aan hen worden getoond. http://au.youtube.com/watch?v=h69Zz0sV0GY |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik kreeg dat zelfs op dvd toegestuurd...
Problemen met assimiliatie? Is dat niet juist wat jij anders hier van moslims vraagt? Ik heb problemen met de massamoord op Armeniërs die toen in oost-Turkije plaatsgreep (nadat Armeense milities met Russische troepen een stad bezetten in Oost Turkije) Laatst gewijzigd door filosoof : 13 januari 2008 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat herinnerde me eraan dat ik hier nog een DVD over de Armeense genocide heb liggen die ooit bij TIME zat, ik moet die beslist nog eens bekijken.
![]() Bedankt daarvoor. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|