Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2002, 16:58   #1
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

@ The Piano:

Wil je a.u.b. ook niet dit forum overspoelen met je beroemde Blok-postings? Het zou het niveau van dit forum alleen maar ten goede komen.

dank u
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2002, 17:01   #2
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
@ The Piano:

Wil je a.u.b. ook niet dit forum overspoelen met je beroemde Blok-postings? Het zou het niveau van dit forum alleen maar ten goede komen.

dank u
Xenon, moet dat niet zijn "je beroemde ANTI-Blokpostings"?
Oud 14 december 2002, 17:02   #3
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ The Piano:

dank u
Als ik de topics op dit forum overzie dan zou ik je kunnen vragen om te stoppen met die islamofobie, de anti-vreemdelingenhetze, de anti-paarsgroene actie enz.... maar ik maak mij geen illusies dat dit zal gebeuren.

Ps: vraagje: Xenon, naar welke partij gaat jouw politieke voorkeur uit?

Ps2: bedankt dat je mijn postings 'beroemd' acht
Oud 14 december 2002, 17:03   #4
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ The Piano:

dank u

HAHAHAhahahahahaha... Die zit!!!!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2002, 17:05   #5
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:
@ The Piano:

dank u
Xenon, moet dat niet zijn "je beroemde ANTI-Blokpostings"?
Nog zo'n grote fan van me: Luddo

"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen"

(Uit: "Over mestkevers en fascisten" van Yves Desmet, 12 mei 2001)
Oud 14 december 2002, 17:13   #6
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik de topics op dit forum overzie dan zou ik je kunnen vragen om te stoppen met die islamofobie, de anti-vreemdelingenhetze, de anti-paarsgroene actie enz.... maar ik maak mij geen illusies dat dit zal gebeuren.
Inderdaad, maar men kan hier bezwaarlijk spreken van een systematisch "postingsgekots" van de hand van één bepaalde persoon.
Ik wil je helemaal niet beletten van je mening te uiten, ik vraag je alleen het een beetje minder dwangmatig te doen.
Citaat:
Ps: vraagje: Xenon, naar welke partij gaat jouw voorkeur uit?
Hopelijk dient deze vraag niet om mij in een vakje te kunnen duwen. Mijn voorkeur gaat uit naar de N-VA.
Citaat:
Dat is je bedoeling toch: door middel van een persoonlijke queeste tegen het Vlaams Blok de wereld te trachten overtuigen van je gelijk.
Misschien was "berucht" hier meer op z'n plaats.
Oud 14 december 2002, 17:50   #7
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Inderdaad, maar men kan hier bezwaarlijk spreken van een systematisch "postingsgekots" van de hand van één bepaalde persoon.
Ik wil je helemaal niet beletten van je mening te uiten, ik vraag je alleen het een beetje minder dwangmatig te doen.
Niet van één bepaalde persoon, ik zou het zelfs een besmettelijke epidemie kunnen noemen, maar ik geef het toe: andere forums (zoals PI-forum) zijn er erger aan toe .

Citaat:
Citaat:
Ps: vraagje: Xenon, naar welke partij gaat jouw voorkeur uit?
Hopelijk dient deze vraag niet om mij in een vakje te kunnen duwen. Mijn voorkeur gaat uit naar de N-VA.
Oei, het kleinere broertje van het Blok, maar dan in geitewollen sokken?

Citaat:
Citaat:
Dat is je bedoeling toch: door middel van een persoonlijke queeste tegen het Vlaams Blok de wereld te trachten overtuigen van je gelijk.
Misschien was "berucht" hier meer op z'n plaats.
Ik beloof je plechtig dat ik ook nog over andere dingen dan het Vlaams Blok zal potsen. Overigens, mijn topics over Fauzaya Tahaoui, de uitbreiding van de EU, de Swing Kids, Lumumba enz... noem je dat ook typische Piano anti-blok postings?
Oud 14 december 2002, 17:56   #8
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Geef toe dat thePiano over het blok verdomd sappige anekdotes kan posten. 8)
Geen slechte zaak, want officieel, terwille van de lieve centen verwezen ze hun 70-puntenprogramma naar de prullenbak. Op hun webstek vind je enkel nog wat afgeborstelde vaagheden en algemeenheden. ThePiano heeft blijkbaar contact met wat er écht leeft onder vele kandidaat-blokstemmers en mandatarissen, en het is goed dat dit eens onder de neus gewreven wordt.
Waarheden, hoe pijnlijk ook, zullen nooit het niveau van een forum schaden...........
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2002, 19:46   #9
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Het Blok probeert zoveel mogelijk alles van vroeger te verbergen en ik moet zeggen dat het ze verdomd goed lukt. Ik ben blij dat er eindelijk eens iemand het old-skool Blok toont.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2002, 21:46   #10
merel
Gouverneur

merel's schermafbeelding

Standaard

Weet je, eigenlijk is het wel curieus dat een aantal mensen na een paar posts door the piano over dit thema zich al bedreigt voelen.
Blijkbaar hebben ze er plezier in om iedereen tot vervelens toe dezelfde dingen op te dringen (enkelen hebben er blijkbaar een sport van gemaakt elk topic te laten uitdraaien op een stom heen en weer gekaats), maar het moment dat er een beetje weerstand komt wordt dit als het ware verboden?
'k Moet zeggen dat ikzelf al aangenaam verrast ben geweest door de topics van the piano, 'k had er niet zoveel vertrouwen in nadat een aantal PI mensen me gezegd hadden dat hij niet zo aangenaam was. blijkbaar voelden deze zich ook bedreigt door hem. Een les heb ik geleerd, geloof niet zomaar wat anderen je vertellen over de een of andere persoon.
En piano: chapeau, je verwoordt hier zaken die velen niet kunnen verwoorden.
merel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2002, 21:59   #11
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Proficiat, Piano!!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2002, 22:37   #12
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

@ Piano: Heb je toevallig het 70-puntenplan van het Blok ergens op je computer staan? Ik heb het gezocht op het internet, maar niet gevonden.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 10:41   #13
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je, eigenlijk is het wel curieus dat een aantal mensen na een paar posts door the piano over dit thema zich al bedreigt voelen.
Blijkbaar hebben ze er plezier in om iedereen tot vervelens toe dezelfde dingen op te dringen (enkelen hebben er blijkbaar een sport van gemaakt elk topic te laten uitdraaien op een stom heen en weer gekaats), maar het moment dat er een beetje weerstand komt wordt dit als het ware verboden?
Bedreigd voel ik mij niet, aangezien ik helemaal geen partizaan ben van het Blok. Ik vreesde enkel dat The Piano ook dit forum zou overstelpen met postings over het Blok (op andere fora soms 10 na elkaar) wat de discussie op dit forum totaal zou verarmen.
Citaat:
'k Moet zeggen dat ikzelf al aangenaam verrast ben geweest door de topics van the piano, 'k had er niet zoveel vertrouwen in nadat een aantal PI mensen me gezegd hadden dat hij niet zo aangenaam was. blijkbaar voelden deze zich ook bedreigt door hem. Een les heb ik geleerd, geloof niet zomaar wat anderen je vertellen over de een of andere persoon.
Ik heb ook een les geleerd: sommige mensen kunnen je al be/veroordelen op basis van een posting.
Oud 15 december 2002, 10:47   #14
Luddo
Minister

Standaard

Toen men sprak: "Laat ons gaan en het Blok vernietigen!" begon Piano zijn mes te scherpen! (Kaka-achtig gezegde)
Oud 15 december 2002, 11:23   #15
merel
Gouverneur

merel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quote:

Bedreigd voel ik mij niet, aangezien ik helemaal geen partizaan ben van het Blok. Ik vreesde enkel dat The Piano ook dit forum zou overstelpen met postings over het Blok (op andere fora soms 10 na elkaar) wat de discussie op dit forum totaal zou verarmen.
Quote:

Ik heb ook een les geleerd: sommige mensen kunnen je al be/veroordelen op basis van een posting.
Weet je, je hoeft het niet persoonlijk op te nemen hoor. Ik denk dat de mensen die onderwerp zijn van mijn ergernis dat maar al te goed weten. Ik ben ook niet systematisch tegen blok mensen, moest je dat denken. Ik sympathiseer in de verste verte met het blok, maar dit neemt niet weg dat ook in in mijn vriendenkring blok sympathisanten heb, en dat zijn mensen die ik apprecieer, ook in hun politieke keuze. (wat niet wegneemt dat ik het een verkeerde keuze vind natuurlijk)
merel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 13:38   #16
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

ça va
Oud 15 december 2002, 15:14   #17
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Proficiat, Piano!!
Belgicisten en Piano, één strijd! :D
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 15:19   #18
Jonas De muynck
Provinciaal Gedeputeerde

Jonas De muynck's schermafbeelding

Standaard

Zorroaster en blokkers, één strijd?
Jonas De muynck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 15:35   #19
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas De muynck
Zorroaster en blokkers, één strijd?
Zoiets zeg je niet van een partijgenoot, hé kameraad!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 15:38   #20
Jonas De muynck
Provinciaal Gedeputeerde

Jonas De muynck's schermafbeelding

Standaard

Een beetje jennen is soms wel toegestaan.
Jonas De muynck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be