![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() @ The Piano:
Wil je a.u.b. ook niet dit forum overspoelen met je beroemde Blok-postings? Het zou het niveau van dit forum alleen maar ten goede komen. dank u |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: vraagje: Xenon, naar welke partij gaat jouw politieke voorkeur uit? ![]() Ps2: bedankt dat je mijn postings 'beroemd' acht ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HAHAHAhahahahahaha... Die zit!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
![]() "Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen" (Uit: "Over mestkevers en fascisten" van Yves Desmet, 12 mei 2001)
![]() |
![]() |
#6 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil je helemaal niet beletten van je mening te uiten, ik vraag je alleen het een beetje minder dwangmatig te doen. Citaat:
Citaat:
Misschien was "berucht" hier meer op z'n plaats. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe dat thePiano over het blok verdomd sappige anekdotes kan posten. 8)
Geen slechte zaak, want officieel, terwille van de lieve centen verwezen ze hun 70-puntenprogramma naar de prullenbak. Op hun webstek vind je enkel nog wat afgeborstelde vaagheden en algemeenheden. ThePiano heeft blijkbaar contact met wat er écht leeft onder vele kandidaat-blokstemmers en mandatarissen, en het is goed dat dit eens onder de neus gewreven wordt. Waarheden, hoe pijnlijk ook, zullen nooit het niveau van een forum schaden........... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Het Blok probeert zoveel mogelijk alles van vroeger te verbergen en ik moet zeggen dat het ze verdomd goed lukt. Ik ben blij dat er eindelijk eens iemand het old-skool Blok toont.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Weet je, eigenlijk is het wel curieus dat een aantal mensen na een paar posts door the piano over dit thema zich al bedreigt voelen.
Blijkbaar hebben ze er plezier in om iedereen tot vervelens toe dezelfde dingen op te dringen (enkelen hebben er blijkbaar een sport van gemaakt elk topic te laten uitdraaien op een stom heen en weer gekaats), maar het moment dat er een beetje weerstand komt wordt dit als het ware verboden? 'k Moet zeggen dat ikzelf al aangenaam verrast ben geweest door de topics van the piano, 'k had er niet zoveel vertrouwen in nadat een aantal PI mensen me gezegd hadden dat hij niet zo aangenaam was. blijkbaar voelden deze zich ook bedreigt door hem. Een les heb ik geleerd, geloof niet zomaar wat anderen je vertellen over de een of andere persoon. En piano: chapeau, je verwoordt hier zaken die velen niet kunnen verwoorden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat, Piano!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() @ Piano: Heb je toevallig het 70-puntenplan van het Blok ergens op je computer staan? Ik heb het gezocht op het internet, maar niet gevonden.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Toen men sprak: "Laat ons gaan en het Blok vernietigen!" begon Piano zijn mes te scherpen! (Kaka-achtig gezegde)
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ça va
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zorroaster en blokkers, één strijd?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |