![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik beken eerlijk dat ik de lage dollar eigenlijk best een goede zaak vind. Het valt me op dat mijn CD's, die in vooral uit de VS laat komen, plots goedkoper worden. (probleem is dat in de gewone winkels hier zelden mijn smaak vind)
Zo kan men gemakkelijker internationale zaken doen. Iemand een idee. Is het niet het goede moment om aan de andere kant van de plas te geen shoppen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik er de poen voor, mijn huis hing al vol Amerikaanse gitaren
![]() Gretshes, Gibsons, Rickenbackers, Fenders ... ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Nu de tijd om op Ebay rond te snuffelen. Ze kosten een pak minder door de dollarkoers tegen een tijdje geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga naar Berlijn, vorig jaar naar Rome & Parijs: stukken goedkoper! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof, je foetert hier niet eens over het VB of zo... wat is er met je gebeurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Heu, ik had het niet over vakanties boeken in de States, ik had het over dingen van daar aankopen. Een vliegreis naar ginder boeken, zie ik mezelf nu ook niet meteen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Géén as, driehoekje (Parijs erbij!), je weet wel, zoiets: /_\ Kijk maar eens goed, je ként dat !
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 december 2007 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.sears.com/shc/s/home_10153_12605 http://www.sears-roebuck.com/ http://www.victoriassecret.com/ Laatst gewijzigd door filosoof : 19 december 2007 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat niet zo goed. In het oosten is het volgens mij dan nog een stuk goedkoper.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 december 2007 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Boadikkie. You raadt mijn thoughts, lady.
Dat is niet de eerste keer trouwens. Op ditzelfde moment was ik naar www.oldnavy.com aan het loeren. Jemug!! Daar kun je een shirt kopen (prachtkwali), voor een prijs waarvoor je in België hoogstens een doosje kleenex kunt krijgen. Loer! En laat me weten. Ik heb eens schoenen uit de U, S and A laten komen via Ebay, een winkel dus geen particulier, en zelfs met de postkosten waren ze goedkoper dan die Euro Shmeuro bucht hierzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Is inderdaad wel handig. Maar 't zet ook wel aan tot meer kopen, bij mij dan toch.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 20 december 2007 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik heb eigenlijk zin om nu massaal veel dollars aan te kopen, en te wachten tot ze weer stijgen in waarde.
Ik weet nog dat een jaar of 10 geleden de dollar op 28 oude belgische franken stond. Paar jaar laten stond ze terug op 50 frank. Ik had gewoonweg men geld kunnen verdubbelen. Maarja, ik was toen nog maar 11-12 jaar ofzo, en was dus belange nog niet kapitaalkrachtig. Bovendien wouden men ouders daar ook ni aan meedoen, die snapte da ni.. achja ![]()
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Belangrijkste oorzaken huidige dollarzwakte: - begrotingstekort. - schuldpositie Amerikaanse particulieren. - handelstekort. (meer import dan export) Het ziet er naar uit dat de problemen eerst verminderd of opgelost moeten worden voordat de dollar zich kan herstellen. Het kan ook nog veel erger worden. Zie ook de documentaire: 'de dag dat de dollar valt'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Voor jullie is het echt het moment om naar hier te komen met lege handen. Koop een valies of 2 en vul ze op met kleren, een laptop en ander spul en je reis is meer dan betaald. Voor mij is het helaas omgekeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze zomer inderdaad al flink geshopt in New York!
Binnen enkele weken moet ik waarschijnlijk voor het werk naar New York, en met de nog lagere dollar wordt dat een waar festijn! ![]()