![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De rechtbank van eerste aanleg in Brussel heeft vrijdag de verspreiding verboden van de tweetalige krant "Feiten-Realités" van het Vlaams Blok. 8)
De krant wordt verspreid in de loop van maart als verkiezingspamflet, maar maakt oneigenlijk gebruik van foto's van het universitaire Sint-Lambrechts-Woluwe ziekenhuis. Het ziekenhuis stapte naar de rechtbank met het verzoek de verdeling stop te zetten. Het Blok hangt bij verdere verspreiding een dwangsom van 1000 euro boven het hoofd. ![]() ![]() Waneer drie- of viertalig, met het Joods en Arabisch ? ![]() Bron: VRT |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() en altijd maar wordt het Blok bestreden in de rechtzaal....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() als er hier partijen zijn die regelmatig de wet overtreden dan zal zullen het de paarse wel zijn denk ik :
voorbeeld : extra benzinetaks innen voor dit in het staatsblad verscheen dat gaat heel wat verder dan wat fotos van een gebouw in een boekje zetten |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Pft. Het pamflet zit toch al in de bus van de mensen. Alle exemplaren zijn gebust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beste vrienden, het Blok wordt veroordeeld voor het schenden van het auteursrecht. 8) Een suggestie: kijk naar de website verhofstadtment.be en probeer eens iets te kopiëren. Er werd een copyright op geplaatst. ![]() Tja, er bestaat daar een goede omschrijving voor... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Decoorne huilt mee met de belgisch regime, zijn haat jegens het Vlaams Blok heeft het weer eens gehaald op z'n verstand, voor zover hij dat laatste heeft natuurlijk...
Wat die veroordeling betreft, het regime is bang dat het Vlaams Blok incontournable zal worden in Brussel en zo den belgiek kan saboteren. Daarom dat het regime zo snel mogelijk het Vlaams Blok in Brussel wil aanpakken, gelet op de opiniepeilingen in Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een ziekenhuis dat men niet mag fotograferen? Die moeten meer of een Blokfobie hebben! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() 1000 euro? Dan posten ze het toch gewoon? Veel goedkoper dan nieuwe te drukken.
Trouwens: hoewel ik tegenstander ben van het blok stel ik me mijn vragen bij deze uitspraak. Moest SP.A een gelijkaardige foto publiceren zou er waarschijnlijk geen haan naar kraaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een ziekenhuis dat gratis "reklame" krijgt, en dan boos is. Of staat er bij die foto een waarheid als een koe? Het zal dat wel zijn, de waarheid kwetst!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Zááálig hoe de Blokkertjes kronkelende onzin vertellen om de kern van de zaak te ontwijken. Goebels was een goede leermeester...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ughe Ughe Ughe ik ben van Brughhe ? ![]() ik zal die 1000 euro wel zelf sponsoren voor die fdf-ers ne kloot af te trekke ! want in die kliniek zijn vlaamse zieken niet welkom maar dat kan iemand van bachten de kuppe geen kloten schelen zeker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Moest één of andere politieke partij foto's van mijn huis publiceren in hun propagandafolderke, zou ik ook de stopzetting van de verspreiding ervan eisen voor een rechtbank. Daar is niets mis mee.
Toen de SP spa werd, heeft het waterbedrijf ook geprotesteerd. Dat heeft niets te maken met beknotting van vrije meningsuiting. De meeste personen, bedrijven en instellingen willen nu eenmaal niet geassocieerd worden met politieke partijen. Je moet daar geen anti-VB-complotten in zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() jongens jongens, de Blokkers zien ze weer vliegen. Prompt noemt men dit ondemocratisch en is het een aanslag van het regime
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() vééél te laat ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |