![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Wat vindt u van Jan De Cock (en bij uitbreiding: hedendaagse kunst)?
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.238920 Ikzelf word lichtjes agressief als ik zie hoe er met zo'n air open deuren worden ingebeukt. Wat ik me wel steeds afvraag over die kunstenaars: belazeren ze de boel voor het geld of zijn ze echt overtuigd van hun hoogstpersoonlijke knutselwerk als filosofisch statement?
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is allemaal zo subjectief. Ik vind dat hij fantastische doet met foto's, etc. Maar als ik hem bezighoor, frons ik wel mijn wenkbrauwen. Persoonlijk vind ik dat er te veel aandacht wordt besteed aan 'moderne kunst' en vooral het gewauwel errond, maar dit is louter een persoonlijke subjectieve mening.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 24 januari 2008 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Zolang ik er z'n arrogante kop en dito gezwans bij moet zien/horen, zeg ik oprecht 'chapeau!'
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het werk van Jan De Cock gigantisch overschat. Weer zo een kunstenaar die "de mensen tot nadenken wil aanzetten" ... gaap... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat familie van Hoeyberghs...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Of familie van Gerrit?
Laatst gewijzigd door Pølle : 24 januari 2008 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hewel, ge zegt daar zoiets.
Ik had altijd al het gevoel dat ik die arrogantie al eens ergens anders had beziggezien. Mama Hoeyberghs misschien? Nonkel Hoeyberghs? het moeten niet altijd tantes zijn nietwaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind de meeste moderne kunst niet zo prachtig maar Andy Warhol vind ik wel superchic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() De kunst is vooral om voorbij zijn arrogantie te zien...
Laatst gewijzigd door Bhairav : 24 januari 2008 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Iemand die zoiets bereikt in z'n leven kan het zich wel permitteren om wat arrogant te doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Ik denk dat De Cock vooral een entrepreneur is. Die gast maakt niet echt veel nieuwe dingen, maar is vooral goed in het verkopen ervan.
Persoonlijk vind ik Wim Delvoye veel interessanter. Z'n laatste project: een nieuwe religie stichten in Texas, met een hyper-moderne kerk gebouwd door top-architecten enzo. Een sociaal-ironisch kunstproject, recht in de Bible Belt. Briljant gewoon!
![]() |
![]() |