![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Weer een draad van een leek die op zoek is...
Dit is mijn vraag: er bestaat software die muziek voor je zoekt op internetradio's over de hele wereld. Wie kent een goed programma en waar kan men het downloaden? Zeer warme dank voor elke nuttige tip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Download hier Internet Radio Ripper Een andere aanrader is iRadio Lite (jammer genoeg ook wel shareware) Citaat:
Download hier Radio-Lite
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 28 januari 2008 om 08:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() En is het gelukt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het downloaden van beide programma's wel, waarvoor dank.
Ik ben er wel nog niet in geslaagd om één bepaalde liedje of artiest die ik zoek, via dit systeem te vinden. Het is me niet direct duidelijk hoe het systeem werkt, maar ik ben dan ook een beetje ongeletterd op dit vlak. |
![]() |
![]() |