![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat met de tatoes van iedereen ?
ik heb er geen, maar post gerust de uwe, hou je ervan, vind je t afzichtelijk, wat zijn de leukste ? loop je nog met de naam van uw eerste lief op uw borst of staat er een grote swastika op je lul en wil je ervan af ? .... gooi het in de groep ps als je hier komt omdat je je vergiste met de draad "Wat met de taboes van iedereen? " in staatsinrichting ... zeg het dan ook even, wilde wel eens weten of daar iemand ging intrappen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben persoonlijk tegen tattoos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdorie... en ik wilde je net verrassen met een grote "I love lombas" tattoo...
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deel je mening.
Als een mens gemaakt was om vol tekeningen te staan, dan zouden die er reeds bij de geboorte opstaan. Tattoos en piercings zijn dus zuivere zelfverminking en mogen voor mij zelfs bij wet verboden worden. Ik hou niet van die wandelende schilderijen, vind het zelfs lelijk en afstotelijk. Zeker deze op duidelijk zichbare plaatsen als het gezicht of de onderarmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik vind daar persoonlijk ook niks aan.
tattoo's, piercings... veel mensen doen dat gewoon om op te vallen of om zich specialer te voelen dan anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() vind zo'n heel klein discreet tattoetje dat je onverwacht tegenkomt wel sexy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zoals bij zoveel zaken kan het op niks trekken of kan het er ongeloofelijk goed uitzien (met alle variaties daar tussen). Een mooie tekening mooi uitgebalanceerd met het lichaam, om het zo te stellen, kan ik best wel appreciëren. Zolang het geen kitch wordt voor mij. T'is iets van alle tijden en alle culturen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Respect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze heeft wel een paar vijzen los...
De man gaat door het leven als "The Enigma", gekend van oa Jim Rose's Circus Side Show... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het gezicht of op de onderarmen komen tattoos trouwens weinig voor. Persoonlijk vind ik het wel mooi, zolang het beperkt blijft tot een een kleintje op een minder duidelijke plaats. Laatst gewijzigd door Savatage : 22 januari 2008 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Tatoes heb ik nooit echt mooi gevonden maar ik heb eens in een opwelling (samen met een vriendin) op m'n 15e een piercing laten schieten, naast de 2 gaatjes in mijn oren, want blijkbaar worden die niet als piercings beschouwd. Ik heb daar tot nu toe geen last mee gehad, behalve op m'n vroegere katholieke school maar die had/heeft van 'zagen' een soort beroep gemaakt.
Nu ja, ik ben blij dat ik die piercing altijd kan verwijderen als ik ze beu ben of om een andere reden, terwijl dat met een tatoe toch wel iets moeilijker ligt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Een piercing laten "schieten"?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() ![]() Open up your very own pretend play tattoo parlor. This easy-to-use tattoo maker kit includes an electronic tattoo pen and funky stencils. Using soft, safe pulsating action, the tattoo pen creates realistic, washable designs with dramatic effects. Requires two AA batteries (not included). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() ![]() Dit soort tattoo's vind ik prachtig. Van die volle, gekleurde en erg artistieke tekeningen. "Zwevende" tattoo's vind ik maar niets. Ik ben nog altijd op zoek naar de foto van de meest prachtige tattoo die ik ooit gezien heb. Een prachtige jungletekening in half-sleeve en op de rug. Ongeloofelijk gewoon! (Misschien laat ik er ooit wel zo eentje zetten. ![]() |
![]() |
![]() |