![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De staatsveiligheid heeft het toch druk met het opsporen van lekken.
Waarom dan zo actief op het forum. Het werkt vandaag weer eens vreselijk traag hier. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 8 maart 2008 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() inderdaad, abnormaal traag.
Gisteren ook al
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onze staatsveiligheid kennende, denk ik eerder dat NWO hier achter zit.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaba, die zijn heel actief in het schaduwen van Vlaams Belang en Groen! kopstukken hoor. Dan kan je toch niet verwachten dat ze niet weten dat ze een zesvoudig moordenaar en moslimfundi betalen om zijn werk te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Ik wil geloven dat ze personeelstekort hebben bij de Staatsveiligheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke lijst ? al de terroristen zijn gewoon undercover agent-lid, en de organisaties die weigeren terrrostisch te zijn maar toch goeie kandidaat zijn staan erop
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
I am Spartacus!! I am Spartacus!! I am Spartacus!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() SH*T! Onze maskers vallen. Willen alle staatsveilige terroristen even opstaan?
Ik las vandaag nog in de krant dat die Marokkaan een echte held, zonder wiens tips, er hier veel doden gevallen zouden zijn. Misschien hebben we hem toch verkeerd beoordeeld en zijn ze gewoon een lastercampagne tegen die man begonnen. De grootste verwezenlijking die de Staatsveiligheid in mijn ogen gedaan heeft, was Soetkin Collier niet naar het Songfestival sturen. Stel je voor dat we dan gewonnen hadden en niet tweede eindigde. Dat zou een ramp geweest zijn, want dan hadden ze in 2004 teveel werk bij de organisatie. Nee, die mannen doen goed werk. Laat ze maar doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Anonieme tip voor de staatsveiligheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben de reus van de bende van Nijvel Als je de waarheid spreekt, gelooft toch niemand dit. In mijn 2* leven speel ik kabouter lui. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Haal brontosaurus erbij! Die weet wel raad!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik heb eerder de indruk dat hier een bende verveelde studenten en huisvrouwen zoals ik hun gal spuwen. Als de staatsveiligheid denkt dat een echte terrorist zijn plannen hier duidelijk gaan maken, dan vrees ik dat ze enkel succes zullen hebben, met erg domme terroristen. Het enige wat ze hier kunnen vernemen, is wat de mensen bezig houdt. Of is de mening van de misnoegde burger nu plots gevaarlijk?
Maar tja, die mensen moeten hun boterham toch verdienen, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Daar op de staatsveiligheid zal de laatste tijd nogal gelachen zijn. Is er hier iemand die gelooft dat de staatsveiligheid niet wist dat hun betaalde terrorist hier een zestal of meer mensen had vermoord? Men zou eens moeten nagaan of dat hij die mensen vermoordde voor hij voor onze staatsveiligheid werkte of tijdens? Dat zou meteen een ander licht schijnen op sommige moorden. Vreemd toch in een "democratie" dat die vragen niet gesteld worden in een onderzoek dat niet gevoerd wordt. En dan hebben we het niet eens over wat Marokko wil bereiken met danig roet in het eten te strooien. Laatst gewijzigd door HAMC : 9 maart 2008 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Och HAMC, ik denk dat elk weldenkend mens op elke staat kritiek kan hebben. Van mij mogen ze dossierkes aanleggen zoveel ze willen. Ik blijf er bij: die mensen moeten toch hun kost verdienen.
Ik zou hun job niet willen. Wie echt actie wil, zit volgens mij zijn tijd in iets anders te steken dan in een internetforum. Die gaat bij de politie, of basejumpen en dergelijke. En dan nog? Ja, ik ben tegen de staat. Dat geef ik gerust toe en ik wil ook gerust zeggen waarom en vooral tegen welke punten. Ik ben namelijk iemand die graag een echte democratie verwezenlijkt ziet en niet de verkapte schijn die we nu hebben. Als men mij daarom gevaarlijk genoeg wil vinden om te schaduwen, dan mogen ze dat van mij. Wie ben ik om iemand werkloos te maken? Alleen zal ik het jammer vinden dat ze ondertussen de echte gevaren van onze maatschappij niet aanpakken. Men zou bv eens een constructieve aanpak van de samenlevingsproblemen kunnen overwegen en ik vrees dat er al heel wat minder misnoegde mensen zijn en dat de staat veel veiliger zal zijn. Daarbij begrijp ik niet waarom een normale, gezonde staat zijn eigen onderdanen zou moeten vrezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Daar valt iets voor te zeggen. Tenslotte werkt er voor de staatsveiligheid een terroristische massamoordenaar. Op die manier is die van de straat en paart de staatsveiligheid het nuttige aan het aangename. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
En daarnaast: wat wegen die 6 uitgeschakelde schurken op tegen de duizenden die hij gered heeft, door zijn gouden tips, die aanslagen voorkomen hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Achzo, ik begrijp u, als de staatsveiligheid het goed vindt mag er ongestraft gemoord worden. Ik denk niet dat u de situatie goed begrijpt, het is geen agent van de staatsveilgheid die de terroristen heeft geinfiltreerd. Het is een terrorist die de staatsveiligheid heeft geinfiltreerd. Trouwens, wie zegt mij dat die moorden niet op last van de staatsveiligheid zijn gebeurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of wordt hij ervan verdacht. ik geloof nog niet te vlug die marokaanse politie zulle. die kunnen zelfs een garnaal een moord doen bekennen. (zonder de bie) |
|
![]() |
![]() |