Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2008, 09:44   #1
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard Chemtrail fallout - Een laboratoriumonderzoek

Dit artikel vind ik zeer verontrustend.Het wordt tijd om een grondig onderzoek.

Wij ontvingen per e-mail een brief van een laborant en tevens vliegtuigmotor-engineer over de zorgwekkende vorm van besproeiingen die over ons en andere landen worden gedaan. Hij heeft het initiatief genomen om microscopisch onderzoek te doen. Hieronder kunt u zien en lezen wat tot dusver zijn bevindingen zijn:

Hallo,

Ik heb al eens eerder op Niburu Chemtrails etc. gemeld. Ik doe momenteel een zelfonderzoek naar dit fenomeen en wil deze info graag met Niburu delen. Ik heb vanmorgen een vreemde ontdekking gedaan onder de microscoop, waar ik de fallout vanuit de Chemtrails aan het bekijken was. De vondst op vangplaatjes vanuit de buitenlucht van deze afgelopen nacht 16 Feb. Ik wist het wel dat de sproeiactie van gisteren 16 en vandaag 17 Feb anders was dan normaal. De Chemtrails zien er de laatste twee dagen dan ook geheel anders uit; bijna geen polymer - fiber waargenomen, maar wat er nu naar beneden komt vallen lusten de honden geen brood van.

Ik heb wederom zoals vorige week ook al micro Gel druppels en groene en witte poederachtige korreltjes op de vangplaatjes gevonden de Gel druppels verdampen bijna niet. Deze zijn duidelijk zichtbaar op de plaat in micro afmeting, tevens ook veel metaaldeeltjes gevonden. Ik denk aan barium oxide in de fraaiste kleuren van de regenboog en tevens versmolten metaal in zilver en koper kleuren. Een zeldzame vondst van deze nacht, maar niet veel goeds.

Het is ontzettend jammer dat ik deze (Gel) druppels en poeder korreltjes niet kon onderzoeken en wat daar al niet in mag zitten. De Gel druppels dampen zeer langzaam op, maar in de koeling + 2 Gr blijven ze lang goed. Ik heb geen vandaag en gisteren maar 2% van het normaal bekende kleuren polymer - fiber Chemtrail fallout gezien, maar wij worden nu met andere chemicalieen besproeid... wat een wereld!

NB: Indien je de foto's wenst voor de site van deze Chemtrail fallout uit dit onderzoek dan hoor ik dat nog.

Groet,
M.

De volgende bevindingen zijn door de bovengenoemde persoon afgelopen week op het forum van Aquariusage.com geplaatst:

02/08/08 1:31 PM

Ik ben al geruime tijd met een onderzoek bezig naar het Chemtrail fallout en heb deze op een eenvoudige wijze opgevangen uit de omgevingslucht,gewoon door enkele vangfilters op te stellen in de buitenlucht waar het fallout dan op kan vallen. Een goede microscoop geeft dan de uitslag en die zul je binnenkort hier op dit forum gaan zien. En zeker zult u versteld staan wat er zoal naar beneden komt vallen. Deze proef kunt u zelf ook doen als u geschikt over een microscoop met een min vergroting van 100x. Ik heb deze proeven op diverse afstanden van elkaar gedaan om er zeker van te zijn dat het geen omgevingsstof kon zijn wat er op de vangfilters komt, het is gebleken dat deze vondsten op alle gemeten plaatsen bijna gelijk waren. Zelfs in het open veld dezelfde waarde gemeten. Enkel in Belgie waren er andere hoeveelheden met meer metaalachtige deeltjes dan hier in Nederland en meer zilverdraden, maar het bekende polymer Fiber afkomstig uit chemtrails is overal gelijk in dezelfde kleuren geel - rood - blauw - praars - zwart - zilver - wit - bruin - schubachtige ....etc.

NB: onderstaand enkele microscoop opnames van Chemtrail fallout.. Nano Polymer-fiber en Barium metaal deeltjes bij 400x vergroting niets van dit alles is met het blote oog waarneembaar... wordt vervolgd!

02/16/08 2:44 PM

Zoals al gemeld is er vandaag 16 Feb toch nog gesproeid vanaf 13:00 hier in Twente. Maar anders dan op andere dagen. De Chemtrails zagen er dan ook iets anders uit; dunner en waren met een uur opgelost. Ik heb zojuist de vangplaatjes van deze dag eens bekeken en ben telkens weer verbaasd naar de variatie in fallout die je kunt tegenkomen, deze keer bijna geen polymer - fiber ca 1% net als gisteren. Maar het fallout dat ik nu aantref is in zeven verschillende soorten en had ik al reeds eerder gezien.

* Gif - Groen kleurig korrelachtige nano bolletjes ruw uiterlijk.
* Schubachtige delen wit en zilver van kleur
* veel metaaldeeltjes in regenboog kleuren met een ruw uiterlijk.
* Zeester vorm achtige figuren kleur licht bruin doorzichtig.
* Gel metaal druppels in regenboog kleur komen vloeibaar naar beneden en stollen
* In elkaar versmolten metaaldeeltjes kleur - zilver rood koper.
* 1 Vezeldraad geheel bedekt met gif groen kleurige micro bolletjes glad en rond.

Deze gevarieerde delen heb ik vandaag 16 Feb opgevangen in een vangfuik op ca (5)meter boven het maaiveld in het openveld buiten de stad dus alles wat daar verticaal invalt met een bepaalde afmeting komt enkel uit de atmosfeer. Ik zal proberen foto's te maken van dit afwijkende Fallout wat ik overigens al wel vaker hebt gezien, en ook in Belgie al is waargenomen. Het is nu toch wel duidelijk gebleken uit dit eenvoudige onderzoek dat er met verschillende fallout wordt gewerkt, en het zal alltijd een raadsel blijven waarvoor deze fallout allemaal kan zorgdragen, maar het ziet er niet gezond uit, dat is zeker.

Bron: Aquariusage.com

Zelf heb ik dit artikel van www.niburu.nl waar ook afbeeldingen te zien zijn.
We kunnen niet naief blijven maar willen een duidelijke verklaring.Dit is niet accepteerbaar.Onze kinderen hebben dit niet verdiend.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2008, 09:46   #2
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Dit heb ik hier nog eens zien circuleren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be