![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/958/Multime...tml#reageerTag
Als deze wetgeving erdoor komt zal men ten alle tijde kunnen zien wat je online doet. Het is een echte schande dat dit soort wetgeving erdoor komt !! Dit is een schending van onze privacy. Ik hoop dat mensen eindelijk eens wakker worden en beseffen dat het de verkeerde kant uitgaat. Ik dacht trouwens dat de liberalen altijd voor vrijheid waren of is dat enkel "hun" vrijheid en niet de onze ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een twee-snijdend zwaard. Je kan moorden oplossen via traceren van internet verkeer en ook pedo's opsporen. Maar ik vermoed hier wel dat men enkel de logs van de internet servers bedoelt, want als elke ISP alle data van diens klanten 24 maanden moet bijhouden, dan moet elke ISP een datacenter maken dat ongeveer het hele land beslaat.
Maak je er niet te druk om. Voor zover ik zie (en iemand mag me verbeteren) gaat het erom dat men server logs moet bijhouden en dat gaat niet om wat je post, maar wel wie het post en wanneer. Stel nu dat een pedofiel ergens beeldjes en videos koopt van misbruikte kinderen. De politie vind die beelden terug op je pc na een zoektocht naar pedo's die via internet dat soort dingen delen. De ISP kan je misschien (als die nog in de ether is...) die site localiseren, maar logs van de ISP tonen aan wat je hebt gedownload. Ik heb daar geen probleem mee want ik misbruik geen kindjes. Het lijkt me er vooral om te gaan dat als je iets fout doet zoals pedofilie dat ISP's dan moeten meewerken om je te identificeren en eventueel de logs te tonen die uberhaupt op de web server worden gemaakt. Je moet niet panikeren.... misbruik geen kinderen meer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 9 mei 2008 om 19:43. Reden: verkeerde link |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ter info die commissie van europa was fake, europa weet al jaren dat echelon bestaat, maar ja ze moesten de schijn even ophouden voor hun burgers natuurlijk ... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een tijd geleden heeft men al beslist dat men zonder enige vorm van tussenkomst van een rechter telefoons mag afluisteren. Het feit dat wij vrij zijn is slechts een illusie geworden, een zoethoudertje.
Ik ben het er inderdaad niet mee eens, maar in een land dat zwart ziet van de lafaards sta je helemaal alleen als je op de bres gaat staan en dan wordt je kapot getrapt, dat heb ik al meermaals ondervonden. Laatst gewijzigd door Yves38 : 9 mei 2008 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tiens, geen reactie ? Is iedereen het dan eens daarover ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Het was te pijzen dat der zoiets ging komen.
Ik durf wedden dat diegenen die op dat idee gekomen zijn dat gaan "nuanceren"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Op jouw hoofd staat dan ook wel een grotere prijs dan op dat van dirk001, he.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De uiteindelijke bedoeling is natuurlijk het soort van micro-targeting waardoor Bush de verkiezingen won. Hij stuurde namelijk op het lijf van individuele personen geschreven verkiezingsprogramma's, die elkaar weleenswaar tegenspraken maar hem toch aan een overwinning zouden hebben geholpen in New Mexico en Ohio. PS: - Van Quickenborne heeft al gereageerd dat hij de consument niet rechtstreeks wil laten opdraaien voor de extra kosten die de bewaarplicht met zich brengt. Maar dat had ik hier al aangegeven. Het blaadje waar ik daar naar verwijs heeft trouwens een iets grotere lap tekst dan hln, uit de mededelingen van Belga geknipt en geplakt. Laatst gewijzigd door DannyS : 10 mei 2008 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Dat zal van dirk afhangen zeker.
|
![]() |
![]() |