![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denkt u van de relatie tussen iemands politieke stijl en Jung type?
Op de S-N as bijvoorbeeld zouden S types bij voorkeur bezig zijn met het lokale. N-types kijken meer naar de 'big picture'. Bij wijze van oefening, en om de discussie te kleuren: bepaal uw type aan de hand van 72 vraagjes: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp Met bijhorende poll. Heb een sterk vermoeden dat I hier veel meer vertegenwoordigd is als E. E vermoedelijk veel sterker vertegenwoordigd in de Wetstraat. Enkele voorbeelden: ![]() ![]() ![]() Hillary Clinton, INTJ ------------- Barack Obama, ENFJ ------------- John McCain, INTP Drie maal N, volgens: http://typelogic.com/ Topic onder binnenland omwille van, misschien wel oa, de communautaire relevantie van uw Jung-type.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() You are:
slightly expressed introvert moderately expressed intuitive personality slightly expressed feeling personality slightly expressed perceiving personality Ik had er niet echt goede hoop op maar ik moet zeggen dat de test - voor mij dan, redelijk juist is daar ik van me zelf dacht/vreesde dat ik het extravert intuitieve type was zoals gedefinieerd ddor Jung. En inderdaad, zoals we hiervoor al gzegd hadden, ondernemers, politiekers en dergelijke meer zijn oververtegenwoordigd in dit specifieke psychologische type. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leuk! dank voor de test. Even doen.
I just love Jung. I Lurrrrrve Carl Gustav en zijn werk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() # very expressed introvert
# slightly expressed sensing personality # moderately expressed feeling personality # slightly expressed judging personality Juist ja, zoiets dacht ik al.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Céline Dion is mijn type. Daar moest ik toch even voor gaan neerzitten.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 februari 2008 om 19:54. |
![]() |
![]() |