![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Seffens op ARTE: "Femmes asiatiques, femmes fantasmes" - documentaire over de fascinatie van Westerse mannen voor Aziatische vrouwen, meisjes, kindvrouwen.
Citaat:
Vanwaar onze collectieve, mannelijke verlangens naar Aziatische meisjes? Ik moet toegeven, ik val zelf onder de regel. Wanneer ik ze zie, smelt ik.
Laatst gewijzigd door C2C : 21 februari 2008 om 21:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarom moet je er nog geen collectief verlangen van maken.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 22 februari 2008 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hete sletten he man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn betere manieren om met frustraties om te gaan.
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Kindvrouwtjes?
Ze zien er wel veel jonger uit dan ze zijn, maar het zijn geen simpele geesten. In Chinese maatschappijen (China, Taiwan, Hongkong, Singapore, en vele Zuidoostaziatische landen waar Chinezen een belangrijke minderheid zijn) zijn het de vrouwen die het geld van het gezin beheren. Echtgenoot verdient, echtgenote investeert. Ze zijn heel goed op de hoogte van welke banken de beste voorwaarden bieden, en in landen als Taiwan en Hongkong zijn het de vrouwen die de aandelenkoersen volgen, elke dag kopen en verkopen, fondsen uitzoeken, enz. Onderschat Aziatische (en zeker Chinese) vrouwen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vanwaar: onbewust pedofiele neigingen? Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 22 februari 2008 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nope, niks voor mij, doe mij maar een mooie zwarte vrouw Laatst gewijzigd door Anna List : 22 februari 2008 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze schijnen nogal onderdanig te zijn. (of althans, ze schijnen goed te zijn in het laten geloven dat ze onderdanig zijn, liefst en vooral terwijl ze uw bankrekening langzaam leeghalen).
Altijd meegenomen bij mannetjes die daar behoefte aan hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |