Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart "Ze noemen hem een pitbull en daar is hij best trots op. Samen met Hugo Coveliers verzet hij zich met hand en tand tegen sommige van hogerhand gedicteerde wetten. Herhaaldelijk kwam de Oostendse coach in het nieuws, vooral inzake de (verkeers)veiligh

Discussietools
Oud 9 maart 2004, 18:19   #1
Henry
Burgemeester

Standaard

Geachte heer Dedecker

Wellicht hebt u ook gehoord van de laatste stunt van André Flahaut, die de zeer deskundige directie van het brandwondencentrum van Neder-Over-Heembeek heeft ontslagen ten voordele van een PS-vriendje die in datzelfde centrum zware fouten had gemaakt. Ik vind het gedrag van Flahaut bijzonder gruwelijk, aangezien hij het leed van zwaar verbrande mensen ten koste laat gaan van onbekwame postjesjagerij.

Als ik dat lees, vraag ik me af hoe iemand als u daarop reageert. U bent vaak hard in uw woorden en recht voor de raap, maar u lijkt me ook een eerlijk mens.

Uw coalitiepartner PS vertoont dagelijks malafide praktijken. Guy Mathot aan de kop in Luik, allerlei blokkages van dossiers, zware fraude, negeren van afspraken (we zullen eens zien met Kyoto nu...)...

Hoe kan een Vlaamse partij toch samenwerken met dit soort maffiosi?
Oud 9 maart 2004, 18:32   #2
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Roddels !

Iedereen kan toch zien dat de minister in kwestie een zeer intelligente man is, en rechtvaardige beslissingen neemt, zeer vaak tegen zijn eigen kiespubliek in - waarmee hij dus het algemeen belang op eigenbelang laat primeren.
Meneer Dedecker zal dit ongetwijfeld kunnen bevestigen. Wedden dat ze elkaar vaak zien in de fitness-zalen van de Wetstraat ?
Tarek Agliatelli is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be