![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is natuurlijk zo dat politiek in de eerste plaats gaat over sociaal-economische problemen. Die voelt iedereen.
Maar ja: om te maskeren dat de Vlaamse ondernemers nog vettere vissen wensten op het menu moest een GROOT afleidingsmanoeuvre worden opgediend tijdens de verkiezingen: - BHV - De GROTE staatshervorming Over het verrechtsen van ons landje: geen woord. Maar de kolossale belastingvoordelen blijven, er wordt zelf niet getreurd over het niet innen van een paar miljoen. Voor de armen? Geen steun. ACV ontploft in woede, maar niemand is hier van onder de indruk ![]() En nu is iedereen het eens over het verrechtsen. Wat er met de andere zaken gebeurt? pfff... petit detail. De enige die er zich nog dik over maakt is Geert Lambert, maar voor één keer mag hij het eens zeggen zie: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tsjevenstreken van NVA ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Integratie van de NVA in de CVP.
![]() Nu begrijp ik BDW ook beter als hij de zoveelste maal roept dat hij geen separatist is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De heer De Wever geeft hiermee blijk van een groter wendbaarheid dan waartoe ik hem in staat achtte. Voorwaar de Maradonna in lederhosen. Bart De Wever: ‘Ik heb geen probleem met het epitheton “separatist”. De vraag is: hoe gaan we van de bevroren situatie waarin we nu zitten naar het eindpunt van onafhankelijkheid? Dat kan op twee manieren: ofwel kies je voor eeuwige minderheidspositie en oppositie en wachten we op ‘de grote sprong’. Het verleden toont aan dat dit nooit structureel is gelukt. Ofwel sluiten we allianties, met vallen en opstaan, en met de best mogelijke partner om zo ver mogelijk in de goede richting te gaan, richting finale ineenstorting van het systeem. Ik geloof in dit tweede scenario. De heer De Wever is een separatist. punt. bron : http://www.vvb.org/actueel/141/20148
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 februari 2008 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Yoda : 20 februari 2008 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die slachtofferrol van Leterme en SP.A blijkt aan te slaan... ![]() en het VB gaat er aan kapot.... oepsie poetsie vergeten, de knecht van Paars, Dedecker en Verstrepen weer vergeten.... stomme flamands Laatst gewijzigd door Marlientje : 20 februari 2008 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet U,
Zo dramatisch is dit nu ook weer niet. Voor de bange winteravonden is er is ruim gezelschap voor handen hier op dit forum dat de heer De Wever kan bekoren. Les rêves d'antan..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben voor éen keer sprakeloos. Wellicht is dat de prijs die ik hiervoor moet afdokken.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 februari 2008 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat gebeurde er in 's hemelsnaam op 20 februari 1908, dat U zo van de kook kan brengen?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet U Herr Oberst,
Ik weet nooit goed hoe reageren op kleffe vunzigheden zoals bovenstaande. Wanneer ik 's morgens bij het openen van mijn Outlook client een bericht aantref van "Puffy Nipples" dat zich doorheen de bedrijfsspam filter wist te wurmen, kamp ik met eenzelfde gêne en besluiteloosheid. In tegenstelling tot het voorstel dat "Puffy Nipples" mij deze morgen maakte, is uw reply echter verre van onschuldig. Een antwoord noopt dus. Benoem mij niet als negationist. U heeft daar geen enkele reden - watdanook - toe.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 februari 2008 om 21:37. |
![]() |
![]() |