![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zat Vlaanderen nu echt op te wachten. Dit zal België redden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Wat had je dan gewenst dat de Vlaamse ministers hun werkzaamheden stilleggen omdat er op federaal niveau onderhandlingen zijn waarbij ze zelfs totaal niet betrokken zijn.
Het spijt me maar het leven staat niet stil bij communautaire speeluurtjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Wat wens je eigenlijk duidelijk te maken?
Dat een Vlaams minister moet stoppen met het uitvoeren van zijn beleid omwille van discussies op een ander beleidsniveau? Mogen de schepencolleges dan ook niks meer doen? Mag de bestendige deputatie dan nog iets beslissen? Antwoord eens op bovenstaande vragen. Ik stel hier nergens dat ik zijn idee goed vindt of steun. De materie spreekt me zelfs niet aan en ik ken er dus ook niks van.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Anciaux zou beter nog wat koekjes gaan maken van zijn pis, dan hoeven we zijn idiote ideeën niet meer te horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() waarschijnlijk hetgeen in de titel staat: dat we ons gelukkig mogen prijzen met politici die een hotline voor ongelegen dopingcontroles in het leven willen roepen.
Dat we daarop aan het wachten waren. Zo lees ik het toch Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 maart 2008 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We staan voor levensbelangrijke vraagstukken: samenleving, ethiek, milieu, noem maar op. Ook op sportgebied zijn er prangende vraagstukken. En waar houdt den bleiter zich mee bezig? Juist. Na de stunt met de allochtonenquota voor vereniginen, de broodnodige aanschaf van het "kunstwerk" van Broodtaers (400.000 € voor enkele met plaaster overgoten dichtbundels, nu dus een hotline voor ongelegen dopingcontroles. Dit is echt the ministry of silly Bert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sinds Bert Anciaux zei dat hij de luchthaven van Zaventem wil omvormen tot een groot sportterrein, is het toch duidelijk dat hij gezegend is met het verstand van een dertienjarige.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 15 maart 2008 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() @Ardennees. Ik heb eens met mijn 12-jarige zoon gesproken. "Wat zou je ervan vinden als Zaventem... "
Keek die mij even aan alsof ik weet-ik-wat gedonken had. Dus dat "verstand van een dertienjarige" is nog te optimistisch, denk ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Bert is grappig maar kost ons teveel.
Dat is het enigste wat er te zeggen valt |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Ik stel voor dat er een hotline wordt opgericht voor mensen die zich ergeren aan politici die voor elk artikeltje in de krant een maatregel uitvinden om zo zelf ook af en toe eens in de krant te geraken.
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() De Roemenen hadden met Ceausescu het 'Genie van de Karpaten,' wij hebben het 'Genie van de Kemmelberg.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() wij hebben het 'Genie van de Kemmelberg.
------------------------------- Maar geef Anciaux iets in zijn poten...dan gaat het kapot. |
![]() |
![]() |