![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag gisteren op tv nieuws een filmploeg die in Nederland voor 10€ eten kocht,en juist de zelfde producten ook in België ging kopen over de 13€ moesten zij betalen
Is het dan niet intressanter om gewoon weg naar Nederland te gaan wonen,want op een maand kan dit wel een enorm verschil maken denk ik Wat zijn de voor en de nadelen hieraan?
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
gaan wonen zo net direct , maar ik ken wel mensen die een daguitstap maken riching nederland , en na de dag uitstap de grote inkopen ginder doen
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Supermarkten zijn in Belgie afzetters ja.
Vergeet wel niet dat bvb de C1000 in Nederland werkt met hoofdzakelijk erg jonge medewerkers, die ze er weinig moeten betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van die coffeshops wilden ze toch een supermarkt maken? Kunnen we gelijk winkelen als we wiet gaan halen, met die prijzen is dat dan zo goed als gratis wiet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Als ik eens met de trein in Amsterdam of Den Haag kom, kan ik het ook niet nalaten de plaatselijke 'Albert Heyn' binnen te stappen en gepakt en gezakt terug richting ons Belgikske af te reizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |