![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Helga Stevens (N-VA) - 8 tot 14 maart "Deze dove dame neemt het binnen de politiek vooral op voor mensen met een handicap. Als directrice van de Europese vereniging voor Doven en Slechthorenden weet ze zeker hoe het eraan toegaat in de praktijk. Hoe ze nu staat tegenover een kartel, wat |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() kan u mij een kopietje bezorgen van een toetredingscontract
dat word afgesloten tussen een vakbond en een vakbondslid waar dat instaat welke afdwingbare rechten het vakbondslid verwerft voor zijn betaalde centen kan u mij trouwens controleerbaar bewijzen dat een vakbondslid bestaat kan u mij controleerbaar bewijzen dat de mensen een lidgeld betalen aan de vakbonden en geen syndicale bijdrage . is er ooit een onderzoek geweest naar de achtergehouden syndicale premies waarvoor de vakbonden de nodige subsidies hebben ontvangen en nooit werd uitbetaald aan de rechthebbende ? durft u de mensen hier een eerlijk antwoord geven ?
#2 |
Banneling
|
![]() Niet weeral die onnozele vraag...
![]() Richt die vraag eens naar de vakbonden! Ik ga ook niet aan een postbeambte vragen welke regels er op dit forum gelden... Ik heb je zelfs de adressen doorgeven. Moet je alles binnengelepeld krijgen?????? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik heb het hier klaarliggen, maar ge post uwen email niet...
![]() (Als ge wat moeite doet, vind ge het zelfs op de sites van de vakbonden ![]() Het zou interessant zijn, moest ge iets ervan af weten wat ge hier verteld. De voordelen die een vakbondslid kan iedere vakbond jouw netjes uitleggen. ![]() Een vakbondslid bestaat wel degelijk, kijk maar naar het lidnummer,... ![]() Lidgeld is niet hetzelfde als syndicale premie. Syndicale premie krijgen de leden juist van de vakbond en niet andersom... ![]() ![]() De vakbonden ontvangen geen subsidies voor de syndicale premies, enkel voor de uitbetaling van de werlkoosheidsvergoedingen... ![]() Durf jij uzelf eens eerlijk te bevragen voor dat je losweg enkele overbodige vragen stelt ? ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
artikel 8 algemeen verbindend verklaarde cao van 21/12/1990 26bfr. per gewerkte dag de werkgevers betalen meer aan de vakbonden dan de werknemers , men noemt zoiets obiglatoire bepalingen , (heb er nog wel wat liggen) zal u zeggen ik betaal al vele jaren centen aan het abvv vraag eens aan het kantoor op de paardemarkt 66 in antwerpen hoelang het geleden is dat ik nog eens mijn syndicale premie heb gekregen er is maar één persoon die ooit op de administratieve commissie van de haven van antwerpen is buitengezet door de rijkswacht in het bijzijn van de vakbond die met een dossiertje de discriminatie van de gelegenheidsarbeiders kwam aanklagen dus ze zullen rap weten wie ge bedoeld ,
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() [quote=" U, buitengezet? Ik vraag me af waarom
![]() ![]() was de schuld van een vakbondsvertegenwoordiger
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kan het natuurlijk ook zelf gaan vragen en het antwoord met ons delen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
deel ik je mee , dat ik volgende vraag heb gepost in de nieuwsgroep be.burgerrechten mag iemand zich anoniem uitgeven als staatssecretaris ? ben benieuwd of dit toegelaten is !!!
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat is door dit forum aan mij opgelegd, Vreemdelingske...
![]() Ge zijt uw stemrecht hier toch niet aant opeisen... ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Moderators, gelieve deze ropic te verwijderen wegens naast de zaak.
|
![]() |