![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Francine Swiggers is machtigste zakenvrouw van België
05/03/2008 19:33 Francine Swiggers, de voorzitter van het directiecomité van de financiële holding Arco, is de machtigste zakenvrouw van België. Dat schrijft Trends.be woensdag. Swiggers stoot Ingrid Lieten, de gedelegeerd bestuurder van De Lijn, na zeven jaar van haar troon aan het hoofd van de top vijftig van machtigste zakenvrouwen. Trends vindt Swiggers de machtigste Belgische zakenvrouw omdat ze de eindverantwoordelijke is voor het wel en wee van 4,5 miljard euro eigen middelen. "En omdat zij een doorslaggevende stem heeft in wie eventueel mag huwen met de financiële instelling Dexia", schrijft Trends. Op de tweede plaats staat Ingrid Lieten van De Lijn en Sophie Dutordoir (Fluxys) op plaats drie. Trends stelt jaarlijks naar aanleiding van de internationale vrouwendag op 8 maart haar lijst van 50 belangrijkste zakenvrouwen in België op. Arco is de bank van de christelijke zuil. Het was het ACW dat vorige week liet weten dat er geen geld is voor opslag voor het personeel om het verlies aan koopkracht op te vangen. 4,5 miljard euro eigen middelen: de tjeven hebben wel een mooie spaarpot. Hoe hebben ze dat opgebouwd ? Wat moeten de sossen dan niet hebben ? Burgers trek Uw broeksriem maar wat verder aan.
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb een Arcoparaandeel gekocht om mijn buitenlandse valuta goepkoop gewisseld te krijgen. Toen was ik nog jong.
Laatst gewijzigd door DannyS : 6 maart 2008 om 20:27. |
![]() |
![]() |