![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van de chiptopic:
Bent u voorstander, indien dit technisch mogelijk zou zijn zonder bijwerkingen, van hormooninspuiting bij ouders om de postnatale irrationaliteit te beperken? Dit fenomeen zie ik bij veel ouders, die zo dronken zijn van hun kinderwens dat het geluk van het kind een secundaire of een tertiaire rol krijgt. Wat op de eerste plaats komt, is het egoisme van de ouder, die gelukkig wil zijn door zijn kind en daarvoor veel irrationele maatregelen zal toepassen (zoals het chippen van kinderen). Deze kinderwens heeft weinig te maken met liefde voor een kind of begrip voor de behoeften van het kind. Men probeert enkel zichzelf gelukkig te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ge zijt uw enquete vergeten man
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je eigenlijk die ervaring zelf eens gehad...het krijgen van een kind als ouder?
een minder stressvolle maatschappij en meer kansen van de ouders om voor hun kinderen te zorgen zal ons van heel wat mogelijke inspuitingen besparen. Een kind héb je trouwens niet, daar ben je verantwoordelijk voor als ouder. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 mei 2009 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het beste geval stoppen ze daar. Meestal gaan ze door met: "jij weet niet hoe sterk de liefde is voor je kind en ik hou van mijn kind en niks komt tussen mij en [...] LIEFDELIEFDE [...] MIJJJJJJJJJN KINDDDDDDDDDDDD! ... ... ... " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Flanellen,
Wa als ik zoals u dacht tot de dag ik een meisje kreeg als dochter? ![]() Echt waar man, ik dacht het ook allemaal te weten, maar theorie en praktijk... dat zijn twee dingen apart. Ik hoop oprecht dat je ook papa mag worden, dan praten we nog es ![]()
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begin niet aan kinderen, ik blijf liever nuchter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je niet overreden door anderen, meneer kondoom. Blijf bij je gedacht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ja maar nee Flanel.
Ge moet nu keihard beledigd zijn door zijn steek onder de gordel.
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kunt het doodrelativeren zoveel als je wil, maar hoe cliché het ook mag klinken, je weet niet waar je het over hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 mei 2009 om 19:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Nee, mensen worden zo dronken dat het geluk van het kind naar de achtergrond wordt verschoven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het beste dat je kan overkomen trouwens, ... dat is ja... een zware positieve wenteling in het leven. Ik mag hier heel overbezorgd overkomen en mss soms wat radicaal. Maar vergeet aub niet dat ik het beste voor heb, en ze niet als bezit aanzie. Ik ben wel verantwoordelijk voor haar, en probeer dat zo goed mogelijk te doen. Dat is geen emotionele dronkenschap, het is gewoon onvoorwaardelijke liefde die je niet opzij kan, noch wil schuiven. Emotioneel zijn heeft ook zijn grens hoor, je moet het verantwoordelijkheidsgevoel voorop plaatsen. De emoties laat je toch NOOIT de overhand nemen? Dat leer je toch al in de lagere school
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 mei 2009 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() flanelleke, kalmeert makker, ik bedoel, zo opgefuckd dat ge zelfs een o vergeet in uwen titel.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() jammer genoeg blijft irrationaliteit niet beperkt tot de postnatale doelgroep
religieuze nutcases doen mi meer kwaad, en verdienen dus als eersten die hormoonbehandeling
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter