![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De religieuze politie in Saudi-Arabië heeft 57 jongemannen opgepakt die met meiden geflirt zouden hebben in winkelcentra in de voor moslims heilige stad Mekka. Dat meldt de Engelstalige Saudische krant Saudi Gazette zaterdag.
De arrestanten worden beschuldigd van het ,,dragen van ongepaste kleding, dansen en afspelen van luide muziek'' om de aandacht van de andere sekse te trekken. Dat staat in een verklaring van de machtige Commissie ter Bevordering van Deugd en ter Voorkoming van Onzedelijkheid. De religieuze politie, de Muttawa, controleert of de ultraconservatieve shariawetgeving in het land wel wordt nageleefd. Een van beginselen is een strikte scheiding van mannen in vrouwen in het openbare leven. Gewoon schrikwekkend om zo dikwijls te moeten vastellen dat in die achterlijke islamstaten met veel oliegeld dergelijke zaken in 2008 blijkbaar als zoete roodjes erdoor gaan... Waarom dat weer hier plaatsen? Om de "islam te bashen" zoals plaatselijke multicul-hypocrieten zullen roepen... om met het idee in het achterhoofd dat die praktijken mettertijd ook hier in de straten zullen verschijn, net zoals een bepaald stuk schorem nu reeds al onze meisjes en vrouwen als "hoeren" bestempelt als ze in al hun glorie over straat lopen? Hou die pest tegen aub... dringend. Laatst gewijzigd door andev : 24 februari 2008 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nobody expects the Spanish inquisition!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() wacht op de reacties van de idioten die gaan beweren dat de islam de islam niet is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dus dat het homo's waren op jacht naar jongetjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Dus we gaan een massa ophanging te zien krijgen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een man die flirt, is altijd voorafgegaan door een vrouwelijke flirt. Als dat uw mening is: hier zie. ![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 februari 2008 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Neen, even je geografie op orde brengen: In Perzië, tegenwoordig Iran geheten (niet te verwarren met Irak) worden homo's tijdens het spitsuur opgehangen aan bouwkranen op drukke verkeerspleinen. In Arabië worden ze onthoofd op het plein voor de moskee bij het uitgaan van het middaggebed op vrijdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moeten we echt geloven dat jij bang bent voor de inwerkingtreding van een religieuse politiemacht in België? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dit dezelfde uitwerking zou hebben indien ik zo zou verschijnen na een NSV samenkomst...of zo de eucharistie zou bijwonen. ![]() Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat enkel de moslims te provoceren zijn? Dat zij het enigste `groepje` zijn die tegen het morele verval willen ageren? Laatst gewijzigd door Sodomis : 25 februari 2008 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Deze portret is realistischer en mooier ! ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() En wat merk ik, er zijn inderdaad heel veel gelijkenissen en ik denk dat de bom zelf een weerkaatsing is van zijn geest en de intenties waarmee hij deze kartoon heeft getekend en de bedoelingen daarvan !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 februari 2008 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ![]() ![]() Make the difference !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 februari 2008 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals u met Wilders doet. Waar bent u bang van?
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() ...en je antwoordt niet op de vragen.
- Zijn zij het enigste groepje die je kan provoceren? NEEN - Zijn de moslims het enigste groepje dat hun wetten boven de onze zetten? NEEN - Moeten we daarom bang zijn voor de religieuse politie? NEEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vermits de moslims niet de enige groep zijn die hun eigen regels/wetten boven die van de Belgische Staat zetten, hoeven we er niet bang van te zijn ?!? Ik zou eerder zeggen, ALLE groepen en bewegingen die hun eigen wetten/regels boven die van de Staat zetten moeten bestreden worden, in volgorde van hun gevaarlijkheid, en de islam komt voor mij in de eerste plaats op dat lijstje, boven andere sektes en groeperingen, omdat zij de meeste ijver aan de dag leggen om hun ideeën te verspreiden, inbegrepen met gebruik van extreem geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
De absolute top qua ideeën verspreiden & gebruik van extreem geweld is EXTREEM RECHTS zonder enige twijfel. - Extreem rechts in België is uitermate bedreven in 'zieltjes winnen'. Ik ben nog nooit aangesproken geweest door de moslims, noch heb ik al foldertjes in mijn bus van hen gekregen. Ze hebben zelf geen politieke partij. - Extreem rechts kent 'milities' die geweld niet schuwen: Voorpost, NSV, VMO De islamieten hebben deze NIET naar mijn weten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() [quote=
- Extreem rechts kent 'milities' die geweld niet schuwen: Voorpost, NSV, VMO De islamieten hebben deze NIET naar mijn weten.[/QUOTE] Maar man toch! Niets tegen de Islam maar wat zijn Al Queda, Hezbollah, enz... dan. NGO's? |
![]() |
![]() |