![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De belgische overheid lanceert een charme campagne voor buitenlandse investeerders. Het filmpje, best grappig, is te bekijken op onderstaande link.
http://invest.belgium.be/en/news/bel...lgium-campaign Ik vind het positief dat men iets doet om kapitaal aan te trekken. Ik vraag me wel af of dit filmpje (dat veel wegheeft van een bioscoop reclame) daar veel aan kan doen, maar soit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() heb filmpje ook gezien. Maar je kan toch niet ontkennen dat het een hele uitstraling geeft aan ons land: we bezitten een cowboy-stripfiguurke en de sax is hier uitgevonden!!! Nu zullen Volvo, Audi, Opel, ... zeker blijven in België.
(ik begin Verafstoot te verdenken dat hij Belgiê ook kapot wil, zij het op achterbakse wijze) Maar allez, om in de sfeer te blijven: ONLY IN BELGIUM: waar een al-quaida-terrorist doordringt tot de staatsveiligheid! Nog suggesties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Yep, en daarom krijgt hij een standbeeld van me:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ONLY IN BELGIUM: 28 gedetineerden ontsnappen tegelijkertijd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Wat had u liever gehad, 28 gedetinieerden ontsnappen uit de gevangenis in de republiek vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ONLY IN BELGIUM: waar men u vraagt of u liever had gehad dat 28 gedetinieerden ontsnappen uit de gevangenis in de republiek vlaanderen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ONLY IN BELGIUM: waar de meest gehate man des lands doodgemoedereerd het pistool van de bewaker neemt en ontsnapt (Dutroux, 1998).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() U kan altijd verhuizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ik? Maar je moet toegeven dat België zijn bijnaam Absurdistan niet onterecht is...
ONLY IN BELGIUM: waar een minister laat uitzoeken hoe hoog de hoofdstad is, om aan boetes te ontsnappen wegens geluidsoverlast tgo die hoofdstad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() U gelooft ook in sprookjes, geen enkel land blijft gespaard van blunders. Ook niet als vlaanderen een republiek zou zijn. En tja als uw een confederatie ziet als oplossing gaat dat ook gepaard met nadelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn vrouw, een Schotse, die vraagt me regelmatig om te verhuizen naar een ander land.
Mijn antwoord blijft hetzelfde, ik blijf minstens tot dat Belgie is vernietigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ONLY IN BELGIUM: waar in de ene landshelft 1000 flitscamera's staan en in de andere 10, omdat (dixit di Pipo) de mensen in de ene landshelft meer op hun privacy gesteld zijn dan in de andere... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Tja meer zelfbestuur heeft zo zijn gevolgen. Het is ook niet de schuld van Wallonie dat de Vlaming over ijverig is en inefficient gebruik maakt van flitspalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ONLY IN BELGIUM: Herman De Bode, één van de ondertekenaars van het Manifest voor een zelfstandig Vlaanderen en topman van het consultancybureau McKinsey kreeg in de directiekamer te horen dat het onmogelijk is geworden nog langer optimaal te functioneren. Hij ondertekende de Warandebundel nochtans in eigen naam. ,,De druk werd onhoudbaar'', meldt de hoofdstedelijke krant Le Soir. Oorzakelijk gevolg: ontslag. Exit De Bode, een verstandig man, gewoon omdat hij de toegevoegde waarde van het vermolmde Belgische model in twijfel trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ONLY IN BELGIUM: België heeft 6 regeringen, 68 ministers en staatssecretarissen, 10 provincieraden met ongeveer 100 deputés, 650 gemeentebesturen met evenveel burgemeesters en een 3.000 schepen!
Ter vergelijking: er zijn steden in Europa met evenveel inwoners als België die het doen met één burgemeester en zijn College. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ONLY IN BELGIUM: Waar criminelen niet naar de gevangenis moeten
ONLY IN BELGIUM: Waar allochtonen meer rechten hebben dan autochtonen ONLY IN BELGIUM: Waar u het meest belast wordt ter wereld ONLY IN BELGIUM: Waar gevaarlijke extreem-linkse terreurgroepen vrijgesproken worden ONLY IN BELGIUM: Waar criminelen meer rechten hebben dan de slachtoffers ONLY IN BELGIUM: Waar echte democratie niet bestaat ONLY IN BELGIUM: Waar de staatsomroep ongestraft linkse propagande verspreid. ONLY IN BELGIUM: Waar ministers op post kunnen blijven ondanks schandaal na schandaal na schandaal ONLY IN BELGIUM: Waar een minderheid van het land het voor het zeggen heeft ONLY IN BELGIUM: Waar de efficiëntie van de belastingsdiensten op de 117ste plaats staat van 119 landen ONLY IN BELGIUM: Waar met 34 % minder ambtenaren toch hetzelfde resultaat zou kunnen bekomen worden ONLY IN BELGIUM: Waar het onmogelijk is om nog een regering te vormen ONLY IN BELGIUM: Waar de tegenstellingen tussen Walen en Vlamingen nog nooit groter zijn geweest ONLY IN BELGIUM: Waar de Vlaming leeggezogen is door 8 jaar paars wanbeleid. ONLY IN BELGIUM: Waar "jongeren" ongestraft criminaliteit kunnen plegen enz... Goe bezig Guy ! Voila, ook weer eens mijn gal gespuwd ![]() |
![]() |
![]() |