![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Voor mensen die al jarenlang een abonnement hebben bij telenet en daarvoor 43+ euro betalen is er goed nieuws.
Men kan nu kiezen voor een nieuwe formule aan 20 euro per maand. Basicnet genaamd. Zware downloaders en mensen die absoluut hun website willen hebben blijven beter bij hun expressnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Dat bestaat toch al lang?
Trouwens, als je goedkoop internet wil dan ga je beter bij een van de kleinere alternatieve providers zoals Dommel. Die BasicNet is echt een ripoff, 20EUR voor max 1Mbps download en een limiet van 400MB per maand ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Ja das just, alleen wordt dat aangeboden via het netwerk van Belgacom en hun bedeling is nog steeds niet optimaal. Ik val bvb tussen 2 centrales en dat lukt dus niet qua afstand. En dan moet je ook nog een belgacom telefoonlijn laten binnentrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zowat alle internet providers hier zijn vette rip-offs. Als ik vergelijk met buitenlandse kameraden die voor hetzelfde geld of zelfs minder ongelimiteerde downloadcapaciteit krijgen en soms zelfs een nog snellere verbinding vind ik die 43 euro die ik betaal hopen te veel. Maar jammer genoeg hebben we niet echt veel keuze. Of er zou al eens een massa petitie moeten komen die we onder die afzetters hun neus kunnen schuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() hahaha laat me niet lachen: hier komt het: www.dommel.com:
Supersnel Internet ADSL 2+ aan 12,99 euro per maand !! 24mbps (2,4 keer sneller dan telenet!) en onbeperkte upload! Dommel Cityconnect 24mbps : 12.99 euro per maand, bye bye telenet die 43 euro vroegen! De afzetters! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook nog zoiets al freesurf, zelfs zonder telefoonlijn verkrijgbaar voor nog geen 18€ per maand.
http://telenet.be/914/0/1/nl/thuis/i.../freesurf.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Freesurf ja...maar dan ben je nog steeds bij Telenet! En ik hoor net dat Telenet de Tv Kabel met 6 euro gaat verhogen...goe bezig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Mooi is dat, nog eens meer betalen voor een minimum aan zenders. Als dat waar is vliegt Telenet hier eindelijk buiten (al veel te lang gewacht).
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Jammer dat dommel enkel rond grotere steden is. Dat ziet er zeer mooi uit qua prijs/snelheid/dataverkeer.
Maar ook scarlet is beter en goedkoper dan telenet. Die geraken zelfs tot in mijn west vlaams gehucht, al is dat dan met minder snelheid dan ik zou moeten krijgen (2mbps download ipv 6) http://www.scarlet.be/nl/compare/?product=adsl |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Inderdaad Dommel gaat een goed product worden in de latere toekomst ik ben nu al aan het overwegen voor over te stappen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zit ook te denken aan nieuwe formules:
- telefoonlijn - internet adsl - kabeltv alles samen veel €€€€... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Heeft iemand ervaring met EDPnet?
Ik heb nl. geen vaste telefoonlijn, en zij bieden ADSL via een raw copper-lijn. Alles samen nog steeds 10€/maand goedkoper dan Telenet.
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Ik ben eerlijk gezegt niet voor ADSL! Dus ik hou het 'voorlopig' nog bij telenet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zalig, bij Dommel nu ook een pakket met gratis en 2 gelijktijdige telefoongesprekken mogelijk, moet ik dringend eens aan m'n vader doorgeven want nu hebben we nog een aparte Belgacom-telefoonlijn (Discovery) om toch maar op Dommel ADSL te kunnen i.p.v. vroeger Telenet waar we onze telefonie nog hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Het beste is dat je alles neemt van 1 uitgever,anders zit je toch wel eens te kloten op een dag!
Laatst gewijzigd door Tiger : 21 maart 2008 om 17:22. |
![]() |
![]() |