Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2008, 18:44   #1
S.W.Bok
Vreemdeling

Standaard De terminale fase van de wereldse verkankering.

Ten tijde van de Belgische verkiezingen heb ik alhier geprobeerd met allerhande politici van gedachte te wisselen over de benarde wereldsituatie.
Maar politici zouden geen politici zijn als ze hun potentiele aanhangers geen "goud zand" in de ogen gooien met "Stem op mij en ik verander de wereld voor U". Een echte discussie gaan deze "belanghebbers" nu eenmaal altijd uit de weg.
Men noemt dat "De leugen die regeert".
Kortom, het was overloos.

Jaren geleden werd ik door de Nederlandse medische stand - ook zo'n belangenclubje die eer en status te verliezen heeft - netjes op non actief geplaatst toen ik na jarenlang onderzoek kanker van zijn geheimzinnig jasje ontdeed.
Maar toen bleek dat ik niets nieuws gevonden had en dat dit kwaadaardig ziektebeeld al duizenden jaren gelden exact beschreven was.
Toen besefte ik dat ik echt re-search of heronderzoek had verricht.

Het bleek onderdel van een veel grotere doctrine die luidde "Alle cycli in het Universum zijn elkaars gelijke en alles gebeurt tezelfdertijd".
Zij noemde kanker daarin de RE-cyclingsfase of de fase van de omkering.
Was het toevallig dat kanker als epidemie en de verkankerde wereldsamenleving tezelfdertijd begonnen?
Enkele aspecten:
-De kankercel die steeds rijker wordt gevoed en de normale cellen die steeds meer lijden.
-Uitzaaingen in Irak, Afganisthan en binnenkort Irak.
-Recycling van afval.

Is dat de reden dat het superrijke Westen een economie moet hebben di alleeen maar moet groeien om zogenaamd gezond te blijven?
Is dat ook de reden dat de algemene schuldenlast [met uitmergling van de Derde Wereld voorop] steeds extremer wordt?
Wie is het kwaad en wie is het aardig in dit kwaadaardig proces?
Zijn we nu bezig aan een laatste fase van d mondiale verkankering?

Kortgeleden werd ik geinterviewd door een Nederlands filmjournalist over mijn werk op dit gebied en mijn visie op de wereld.
Dit leidde tot een 5-delige film die ten zien is op de site van deze journalist http://2012.jazeg.nl.
Eind van deze maand zal er tevens een DVD verschijnen, die tegen kostprijs wordt verkocht.
Mag ik U vragen hier aandacht aan te besteden, voordat ons internet-communiceren als gevolg van oorlogsgeweld onmogelijk is gworden?
Sorry voor dit heikel onderwerp, maar helaas stond dit alles al in ons nagelaten TESTAMENT van die Oude Weetheid beschreven.
Het zijn kosmische processen, di wij niet kunnen beheersen.

Siegfried Bok.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be