![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan er niet bij. Hoe kan je nu je eigen zusje vermoorden omdat ze ontmaagd is voor het huwelijk? Dit om 'de naam van de familie' te zuiveren? Heet dat familiewaarden?
Ik noem daders van zulke feiten doorgeslagen freaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die dienen gestraft te worden.
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @online
hint: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die groep stigmatiseert zichzelf door de andere kant op te kijken en te laten begaan. Het is punt is dat die groep zich eigenlijk ALTIJD gestigmatiseerd voelt en constant elke klokkenluider intimideert met het verwijt van stigmatisering. Raar hoor, maar ik hoor de Britten niet zeuren over stigmatisering van gans hun bevolkingsgroep wanneer het probleem van voetbalhooliganisme bij voorbeeld ter sprake komt. Vindt je het trouwens niet belachelijk dat men het over 'die groep' heeft, terwijl iedereen natuurlijk wel weet over welke groep het gaat. In naam van de politiek correctheid neemt men 500 bochten om toch maar niet die groep bij naam te noemen. Een beetje zoal met de 'jongeren'. Toch wel opvallend dat die groep wel te koop loopt met haar broodnodige recht op religieuze en culturele identiteit als het erop aan komt om dingen te eisen (vb de hoofddoek in het publieke leven), maar die broodnodige religieuze en culturele identiteit echt niet mag ter sprake gebracht worden als onbeschaafde en achterlijke praktijken zoals toegepast binnen die groep, het daglicht zien. Een beetje consequent blijven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() meisjes en vrouwen die het slachtoffer zijn van dergelijke achterlijke praktijken hebben nood aan professionele psychologische en maatschappelijk hulpverlening; niet aan opportunisten die hun situatie op fora nog maar eens gebruiken om gal over "de linkse kerk" te kunnen spugen.
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland zijn er vorig jaar 40 officiële eermoorden gebeurd, dit is wel wat er gekend als moorden is, maar dat cijfer ligt veel hoger hoor
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 18 april 2008 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meisjes en vrouwen die het slachtoffer zijn van dergelijke achterlijke islamitische praktijken hebben des te meer nood aan klokkeluiders die het op fora en in de media luid uitschreeuwen in de hoop dat de beleidsmakers (en hun poco-kudde) eens wakker geschud worden en paal en perk stellen aan bepaalde 'culturele' gebruiken van de bepaalde zogenaamde verrijkers. Paal en perk door bij voorbeeld in een verplichte inburgeringscursus duidelijk te maken tot waar en niet verder. Het wordt hoog tijd dat er inburgeringscursus komt voor de oudkomers. Want het zijn net leden van die soort die er hun hand niet voor omdraaien om hun eigen dochters te doden of ze moreel te verplichten hun maagdenvlies te laten oplappen zodat de fiere ouders met een bebloed laken kunnen zwaaien na de echtelijke verkrachtingsdaad (je kan moeilijk van huwelijksnacht spreken als de dochter uitverkocht wordt aan een geïmporteerde schoonzoon die door de ouders gekozen werd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begin de verrijking te begrijpen waarover de linkse kerk het heeft. Een nieuwe niche in de pampermarkt! Neuwe klanten voor de allochtonenindustrie bevolkt door links en progressief. Tof zeg, je boterham verdienen aan ineengeslagen en op te lappen moslima's ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
i rest my case
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() denk je nu echt dat je met een cursus iemands mentaliteit kan veranderen???
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- verlies van verblijfspapieren of Belgische nationaliteit, en uitzetting - verlies van uitkeringen, dat ze twee keer zullen nadenken. Hoe dacht jij aan het probleem iets te doen? Door te bidden of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mijn bezorgdheid, beste online, ligt bij alle vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel, fysiek of psychisch misbruik, ongeacht hun religie of afkomst.
Ik vind dat belastingsgeld hierbij geen rol speelt - preventie voor zowel allochtone als autochtonen vrouwen en meisjes: zorgen dat zij de weg naar de hulpverlening genoeg kennen, zorgen dat zij vertrouwenspersonen hebben waar ze zich veilig voelen (en dat doe je niet door eerst te zeggen dat ze achterlijk zijn), middelen voor familiebemiddeling - wanneer het wel zover komt: opvangcentra voor de vrouwen en strenge straffen voor de daders en mededaders: slagen en verwondingen, moord, poging tot moord,... en voor wie denkt dat geweld tegen vrouwen cultuurgerelateerd is, suggereer ik deze lectuur van amnesty international: http://www.aivl.be/Media/Cijfers_Int..._regionaal.pdf
Putain putain c'est vachement bien Nous sommes quand même tous des Européens!!! ![]() Laatst gewijzigd door Mbeya : 21 april 2008 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie het u al tegen zo'n meisje zeggen: "Wij zullen niets ondernemen om uw mogelijke besnijdenis te voorkomen maar geen nood hoor, eens je daadwerkelijk besneden bent, staat er een batterij psychologen klaar om u professionele hulp te bieden, toffe goedzakken dat wij zijn" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() verder lezen dan uw neus lang is...?